PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Queen_Cobra
Nieuwsreporter

Vrouw Aantal berichten : 254
Leeftijd : 30
Registration date : 23-02-09

BerichtOnderwerp: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   wo 22 sep 2010 - 16:22

Een artikel in Bild vandaag, 22.09.2010, schreef het volgende:

Vaarwel Duitsland, hallo Amerika!

Bill en Tom van Duitslands internationaal succesvolle rockband 'Tokio Hotel' verlaten Duitsland en verhuizen naar Amerika.

Bild kreeg mee dat de tweeling al in de Herfst naar Los Angeles zullen gaan. Ze willen daar samen met hun manager en producent David Jost, die al sinds een jaar in Bevely Hills woont, nieuwe nummer schrijven.

David Jost bevestigd tegenover Bild: "Ja, Bill en Tom zullen voor een tijdje naar Los Angeles verhuizen, maar ze zullen hun woonplaats in Duitsland behouden. De verhuizing naar LA is voor midden november gepland."

Hun band collega's Georg en Gustav willen in Duitland blijven, omdat ze hier vaste vriendinnen hebben.
Vrienden van de band willen weten of naast het geplande werk in de studio in LA, ook de aanhoudende stalkerij en de inbraak in een van hun huizen redenen zijn voor het vertrek naar Amerika.

Veel rustiger wordt het voor de tweeling in LA in elk geval niet. De verzameling sterren is nergens groter dan in Hollywood. De tweeling wordt immer ook altijd voor paparazzi gevolgd en opgejaagd.

Bron: Tokio Hotel Holland

EDIT: 28.10.2010 by folieŗdeux
Citaat :
Translation
Tokio Hotel - in a Private-Jet with four dogs to Los Angeles

In the dead of the night Bill and Tom Kaulitz (21), from Germany's internationally most successful Rockband "Tokio Hotel", get on their Private-Jet at the airport in Hamburg.

They've got their four dogs with them and their numerous suitcases are getting transported on the Jet by aid workers. The Twins' destination: Their new home, Los Angeles in the US.

It's a farewell for a very long time. With their Producer and Manager David Jost, who's been living in Beverly Hills since a year, they want to work on new Songs in the next months. BILD learned, that Bill and Tom will be moving into a Villa in West Hollywood.

Now their european Fans hope, that the Band will be in Madrid on November 7th, where Tokio Hotel are nominated for the european MTV Award (EMA) together with Green Day, the Gorillaz and Katy Perry.

Bron: hier
Terug naar boven Go down
jolientje13
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1346
Leeftijd : 26
Registration date : 26-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 23 sep 2010 - 16:40

het is wat ik kan zeggen is Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
Terug naar boven Go down
Jolieennn
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 670
Leeftijd : 24
Registration date : 26-03-09

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 23 sep 2010 - 18:20

I don't like, het is niet dat ze daar gerust gaan gelaten worden he?
maar zij doen wat ze niet laten kunnen. (:
Terug naar boven Go down
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1154
Leeftijd : 22
Registration date : 17-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 23 sep 2010 - 18:40

Ahja, als ze er echt nieuwe liedjes gaan opnemen vind ik het nog zo erg niet, maar zonder Gustav en Georg?
Bovendien hebben ze in 2009 toch ook vaak in Amerika gezeten om nummers op te nemen enzo... Misschien klinkt het woord 'verhuizen' een beetje dramatischer dan het is.
Terug naar boven Go down
Jolieennn
Superfan
Superfan

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 23 sep 2010 - 19:20

Looza schreef:
Ahja, als ze er echt nieuwe liedjes gaan opnemen vind ik het nog zo erg niet, maar zonder Gustav en Georg?
Bovendien hebben ze in 2009 toch ook vaak in Amerika gezeten om nummers op te nemen enzo... Misschien klinkt het woord 'verhuizen' een beetje dramatischer dan het is.
Ik had ergens gelezen dat het tijdelijk was?
Maar ik weet niet wat daar van waar was. ^^
Terug naar boven Go down
Mavani
Groupie
Groupie

Vrouw Aantal berichten : 85
Leeftijd : 26
Registration date : 17-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   vr 24 sep 2010 - 9:02

Mijn eerste reactie is eigenlijk: Wauw, heeft Gustav ook een vriendin?
Ik ben blij voor hem, want het werd tijd Very Happy Haha!
Terug naar boven Go down
Queen_Cobra
Nieuwsreporter

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   vr 24 sep 2010 - 13:19

Looza schreef:

Ja, dat hadden ze in 2009 ook gedaan. Ik denk niet dat ze daar voor eeuwig gaan wonen en Duitsland de rug toekeren. Het zal gewoon tijdelijk zijn om liedjes te schrijven.
De GG's doen daar zowieso niet aan mee, dus die kunnen gerust thuisblijven.
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   za 25 sep 2010 - 16:52

Mavani schreef:
Mijn eerste reactie is eigenlijk: Wauw, heeft Gustav ook een vriendin?
Ik ben blij voor hem, want het werd tijd Very Happy Haha!

Haha jah ik ook idd! Razz

En t staat bijna letterlijk in het artikel: ze behouden hun eigen woonplaats in Duitsland, ze verhuizen er heen om samen met David songs te kunnen schrijven.
Ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch dat ze ondertussen hun eigen woning in Amerika nemen;
a) geld hebben ze genoeg
b) ze gaan inmiddels zů vaak daar naartoe om songs e.d. te schrijven en dat zal nog wel vaker gebeuren, dat alles is veel relaxter als je je eigen woning hebt, gewoon je eigen plek om je terug te trekken. En dan kunnen ze ook hun honden misschien wel meenemen.
En zelfs al gingen ze er permanent wonen. Ik zit er niet (meer) mee. Razz

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
neil548
Groupie
Groupie

Man Aantal berichten : 94
Leeftijd : 17
Registration date : 24-02-10

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 21 okt 2010 - 15:38

ik vind het goed want ze gaan nieuwe songs maken Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven Go down
folieŗdeux
Moderator
Moderator

Man Aantal berichten : 2687
Registration date : 02-11-07

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 28 okt 2010 - 19:11

Startpost update, de verhuis gebeurde een paar dagen geleden Wink

Queen_Cobra
Nieuwsreporter

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 28 okt 2010 - 21:36

Foto van de twins bij hun vertrek.

Bron: Bild.de
Terug naar boven Go down
Jolieennn
Superfan
Superfan

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   do 4 nov 2010 - 9:56

Die hond heeft een roze sjaal aan? :')
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   di 9 nov 2010 - 19:38

Jah xD vet of niet?? Razz
Terug naar boven Go down
Jolieennn
Superfan
Superfan

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   wo 10 nov 2010 - 12:19

Ik vidn het grappig. :p Eigelijk nog wel iets typisch dat Bill zou doen. Razz
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.   

Terug naar boven Go down

Bill en Tom verlaten Duitsland voor LA.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» wedstrijdschema voor een voetbaltoernooi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Actueel :: Algemeen nieuws-
Ga naar: