PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

[INFO] Humanoid World

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Seleneį
Admin
Admin

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: [INFO] Humanoid World   wo 30 jun 2010 - 17:53

NEDERLANDS:

Humanoid World - OfficiŽle Tokio Hotel Fanclub zoektocht

De afbeelding hieronder laat zien waar je als eerste heen moet. Vergeet niet dat je slechts 24u de tijd hebt om het puzzelstuk te vinden. Zoek dus de officiŽle fanclub van het land van de vlag. Veel succes!

Om de release van de "Welcome to Humanoid City" LIVE DVD en CD te vieren, hebben OfficiŽle Tokio Hotel Fanclubs van over de hele wereld samengewerkt om voor jullie een spannende wedstrijd te organiseren! Met verschillende mogelijkheden om geweldige prijzen te winnen is deze wedstrijd de ideale manier om de tijd te verdrijven tot de release van! En je wint misschien zelfs de begeerde DVD!

De regels zijn heel simpel - dit is een zoektocht en jullie opdracht is het vinden van 15 puzzelstukken die in elkaar passen en 1 grote afbeelding vormen.

Waar zijn deze puzzelstukken?

Tokio Hotel hebben vele verscheidene en internationale fans en een prachtige verzameling fanclubs. Je zal toenadering moeten zoeken tot je mede-internationale fans en fanclubs bezoeken waar je misschien nog nooit geweest bent.
Op de websites van de deelnemende fanclubs zal je ergens op die site ťťn puzzelstuk vinden. Het is de bedoeling dat je het gevonden puzzelstuk opslaat en bijhoudt. Op dezelfde pagina waar je het puzzelstuk hebt gevonden, zal je ook een vlag zien staan. Die vlag is de aanwijzing naar de volgende fanclub. Wanneer je weet welk land het betreft, moet je hiervan de officiŽle fanclub bezoeken en het proces opnieuw doorlopen totdat je alle 15 puzzelstukken hebt verzameld.

Klinkt makkelijk, niet?

Er is een tijdslimiet! Je hebt exact 24 uur de tijd om het puzzelstuk te vinden totdat je verder gaat naar de volgende fanclub. Wanneer de periode van 24u is afgelopen, wordt het puzzelstuk van de website weggenomen en zal je dit stuk niet langer kunnen vinden. Daarom is tijd van belang!

Geen paniek!

Er zal een laatste mogelijkheid zijn om de puzzelstukken te vinden die je gemist hebt. Op 16 juli, de laatste dag van de wedstrijd, zullen alle fanclubs hun puzzelstuk nog eens op hun website plaatsen. Je krijgt voor de laatste keer 24u de tijd om de ontbrekende stukken te vinden. Dus geen zorgen als je een dag of twee mist - je maakt nog steeds kans!

Wat kan ik winnen?

We hebben een prachtige selectie aan prijzen om weg te geven!

15 Humanoid City Live DVDs, 15 "Durch den Monsun" singles, 5 Caught on Camera DVDs, 5 Humanoid City Live CDs, singles (Automatic, Scream, Der letzte Tag, Schrei, Rette mich), T-Shirts, folders, notebooks, posters, kettingen, zakken, pin sets, tijdschriften en stickers van over de hele wereld!

Met zoveel prijzen om te winnen, kan je deze kans om geluk te hebben niet missen!

Dus veel geluk!

Belangrijke info:

* Je moet alle 15 puzzelstukken verzameld hebben om te winnen.
* Je moet alle 15 puzzelstukken in een e-mail verzenden op het EINDE van de wedstrijd
* We accepteren geen mails vůůr het einde van de wedstrijd.
* Stuur de puzzelstukken + je volledige naam + je land naar:
humanoidworld@gmail.com
* Als je hints wilt of hulp nodig hebt, tweet ons met de tag #humanoidworld en we zullen er voor je zijn.
* Deadline voor het inzenden van al de puzzelstukken is 18 juli 2010, 20u stipt. (BE tijd)
* Het land van de wedstrijd verandert elke avond om 20u (BE tijd) en dit zal zo gebeuren tot en met 15 juli 2010.
* Deze wedstrijd is open voor fans van over de hele wereld!

Bovenaan deze post vind je de eerste vlag.

------------------------------------------------------------

ENGLISH:

Humanoid World - Tokio Hotel Official Fanclub Scavenger Hunt!

The image below will tell you where you need to go. Don't forget, you only have 24h to find the next puzzle piece. So find the official fanclub for the country with this flag! Good luck!

To celebrate the exciting release of the Welcome to Humanoid City Tour LIVE DVD and CD, Official Tokio Hotel Fanclubs from around the world have come together to create an amazing contest for you! With multiple opportunities to win from an amazing selection of prizes, this contest will be a great way to fill the next two weeks of boring waiting for the release! And you might even win the DVD everyone is dying to have in their hands!

The rules are very simple - this is a scavenger hunt and you are tasked with finding 15 puzzle pieces that fit together to make one big picture.

So where are these puzzle pieces?

Tokio Hotel have a diverse and international fanbase, and an amazing collection of colourful Fanclubs, so you will need to embrace your fellow international fans and delve into Fanclubs you may never have visited. On the participating Fanclub pages, you will find, somewhere on their website, one puzzle piece. You must save that puzzle piece and keep it safe. On the same page that you find the puzzle piece, you will also see a flag. That flag is your clue to the next Fanclub. Once you have figured out which country you need to visit, you must find their official Fanclub and start the process again until you have collected all 15 puzzle pieces.

Sounds easy, right?

There's a time limit! You have exactly 24 hours to find the puzzle piece before moving on to the next Fanclub. Once the 24 hour time period has elapsed, the puzzle piece will be taken down and you will no longer be able to collect it. That is why time is of the essence!

Don't panic!

There will be a last chance opportunity to find any puzzle pieces you missed. On the 16th July, the last day of the contest, all Fanclubs will have their puzzle piece up on their website. You get a last chance 24 hours for any missing piece. So don't worry if you miss a day or two - you will still be in the running!

So what can I win?

We have an amazing selection of prizes to give away! Check it out:

15 Humanoid City Live DVDs, 15 "Durch den Monsun" singles, 5 Caught on Camera DVDs, 5 Humanoid City Live CDs, singles (Automatic, Scream, Der letzte Tag, Schrei, Rette mich), T-Shirts, folders, notebooks, Posters, necklaces, totebags, pin sets, magazines and stickers from all around the world

With so many great prizes to win, you can't fail to be lucky!

So good luck!

Important info:

* You must save all 15 puzzle pieces to win.
* You must send all 15 puzzle pieces attached to an email at the END of the contest.
* We will not accept emails before the end of the contest.
* Send puzzle pieces your name your country to: humanoidworld@gmail.com
* If you want hints or help, tweet using the hashtag #humanoidworld and we'll be there for you.
* Deadline for sending all the puzzle pieces is exactly 8pm (Berlin time) on 18th July 2010
* For reference, this contest changes country at 8pm (Berlin time) each evening and will do so until the 15th July 2010.
*This contest is open to fans worldwide!

The first flag has been posted at the top of this entry.

Laatst aangepast door Seleneį op do 1 jul 2010 - 18:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
http://www.tokiohotel-be.net
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1154
Leeftijd : 23
Registration date : 17-02-08

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   wo 30 jun 2010 - 19:24

Woohoo, ik hou van zoektochten xD
Maar ik vroeg me toch nog een paar dingen af:
Ńls je wint, word de prijs dan naar je opgestuurd?
En bedoelen ze met fanclubs dan het forum of gewoon de website van de fanclub?
Betekent dit dus ook dat we om sommige puzzelstukken te vinden ons zullen moeten registreren in de fanclub om het puzzelstuk te vinden?

Ik vind dit echt een superleuk idee en het is nog bezighoud ook Cool
Terug naar boven Go down
Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   wo 30 jun 2010 - 20:28

- ja, de winnaars krijgen hun prijs opgestuurd
- normaal gezien zijn alle puzzelstukken te vinden op de websites van de fanclubs en niet op het forum. Dus je zou je normaalgezien ook nergens voor moeten registreren

Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   wo 30 jun 2010 - 21:12

Ok, bedankt! Ik zal zeker meedoen Very Happy
Terug naar boven Go down
Jolieennn
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 670
Leeftijd : 24
Registration date : 26-03-09

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   do 1 jul 2010 - 6:17

Oooh ik zou hier zo graag aan meedoen. Ų
Waarom moet ik ook bijna heel juli op vakantie. :')
Terug naar boven Go down
Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   do 1 jul 2010 - 13:29

Ik weet niet wanneer je precies weg bent, maar als je de laatste dag van de wedstrijd op internet kunt, kan je de gemiste stukken nog inhalen Smile

Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   do 1 jul 2010 - 18:03

Zie startpost voor de eerste vlag

Jolieennn
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 670
Leeftijd : 24
Registration date : 26-03-09

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   do 1 jul 2010 - 18:08

Seleneį schreef:
Ik weet niet wanneer je precies weg bent, maar als je de laatste dag van de wedstrijd op internet kunt, kan je de gemiste stukken nog inhalen Smile
Het rottige is dat ik 3 weken in een huisje zonder internet zit. Anders zou ik ťcht proberen mee te doen. Smile
Terug naar boven Go down
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   do 1 jul 2010 - 18:13

De eerste vlag is binnen! Haha, ik vind dit leuk xD

Edit: geen vlag, maar puzzelstuk bedoelde ik dus! Very Happy
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   do 1 jul 2010 - 20:44

Tssk. Waar moet je zoeken op n website die alleen maar onder constructie is?? Suspect
naja t zal wel aan mij liggen Razz ik kan m iig niet vinden..
-niet dat ik serieus mee doe mr ik d8 kijken of ik m kan vinden... niet dus Razz
ik weet ook niet eens wat ik precies moet zoeken xD

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   do 1 jul 2010 - 21:51

Je moet een puzzelstuk vinden en het is wel een zťťr duidelijk puzzelstuk waar je niet naast kunt kijken Razz In het begin ziet er inderdaad naar uit dat alle pagina's daar onder constructie zijn, maar hij is echt niet zo moeilijk te vinden... (Als ze allemaal op die manier verstopt zullen zijn, word het echt easy om alle 15 stukjes te vinden Razz)
Niet dat ik meedoe omdat ik persť wil winnen, ik win toch nooit iets, maar zoektochten zijn zowiezo leuk xD
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   vr 2 jul 2010 - 9:43

Ja daarom ik d8 leuk om iets te doen te hebben mr ik heb op alle paginas gekeken.. dus t zal wel weer aan mij liggen... ik kijk miss vanmiddag nog wel even Razz

[edit]
Hee, ik heb m. Smile
Maar ik ZWEER dat ik daar gister ook gekeken heb en toen stondie er niet.. of die pagina deed het niet gister ofzoiets.. je ne sais pas..

[edt2]
De 2e fanclub houdt er bij mij steeds mee op. En dan kom ik er niet meer op. Stom gezeeeur Razz

Terug naar boven Go down
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   vr 2 jul 2010 - 21:34

Tss, de 2de website is idd stom! Ik kon er daarnet eventjes op maar als dat zo'n bizarre taal is is het nog moeilijker. Daar zijn ook helemaal niet zoveel pagina's Razz Wou het daarnet nog eens opnieuw proberen maar die site doet het gewoon niet scratch

Edit: is er hier iemand die dat 2de puzzelstuk al gevonden heeft? Ik vind het echt neeeergens Shocked
Terug naar boven Go down
Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   za 3 jul 2010 - 12:11

Het is inderdaad niet simpel, maarr.. het zijn de kleine dingen waar je op moet letten Wink
en vaak zit het minder ver dan je denkt

EDIT: oh & over de FC: de server was gecrashed omdat er zoveel mensen tegelijk op wilden Smile Normaal gezien zou 't nu moeten werken

Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   za 3 jul 2010 - 18:20

Blijkbaar doen er heel veel mensen aan die wedstrijd mee, want ook de 3de site doet het tijdelijk niet. Razz

O ja, na heel lang zoeken heb ik het 2de puzzelstuk toch gevonden! Als alle puzzelstukken zo moeilijk zullen verstopt zitten, word het nog lastig Razz
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   za 3 jul 2010 - 21:03

Ja naja ik heb t 2 of 3x geprobeert en die site liep bij mij steeds vast en daarna had ik geen tijd meer.. dus nu heb ik ook de volgende clue niet..
dat ik die taal niet begreep maakte volgens mij niet zoveel uit.. tis gewoon dat k niet alle paginas heb kunnen zien omdatie steeds vastliep.
mrja. ik hou er dus maar mee op want ik ga echt niet alle fanclubs af nu om te kijken waar die nu zit Razz

Terug naar boven Go down
Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   za 3 jul 2010 - 21:54

De puzzelstukken gaan na 24u wel weg, maar de vlaggen blijven staan. Dus je zou nog verder kunnen zoeken naar de vlag & dan de laatste dag daar het stuk nog eens zoeken Smile

miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   zo 4 jul 2010 - 17:55

ohkay xD
maar dan moet ik nu binnen 5 minuten die andere ook nog vinden enzo.. of ik mis er twee. xD
nja kan ik wel n x doen als k me verveel dan Razz

Terug naar boven Go down
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   zo 4 jul 2010 - 18:46

Ik vind de 4de fansite ontzettend slordig, totaal niet overzichtelijk enzo scratch Ik vind het echt moeilijk!

Edit: Found it! Cool

Nog eens Edit: is er iemand die mij kan uitleggen hoe dat nu juist zit met het 8ste en 9de puzzelstukje? De officiŽle fansite van Canada was gecrasht, dus nu moeten we 2 puzzelstukjes vinden op de volgende fansite, maar vanaf hoe laat en welke dag is dit? Er stond wel een uitleg op die site, maar ik snapte het niet.
Terug naar boven Go down
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   di 13 jul 2010 - 19:46

Sorry voor mijn dubbelpost, maar ik heb al 2 keer moeten editten en anders is er niemand die mijn vraag ziet en die is redelijk belangrijk.

Als de puzzelstukjes moeten opgestuurd worden, moet dat dan allemaal afzonderlijk apart of mag je de puzzel in elkaar steken en zo opsturen? En indien ze allemaal apart moeten worden verstuurd, moet dat dan in bijlage of mogen ze gewoon in de mail zelf geplakt worden?
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   di 13 jul 2010 - 21:41

@Looza; na 7 dagen mag je wel na jezelf posten. Wink
en ik heb geen idee om eerlijk te zijn.. ik zal kijken of ik Selene of Vampire G kan bereiken Wink

Terug naar boven Go down
Vampire G
Admin THB-Franstalig

Vrouw Aantal berichten : 148
Registration date : 04-12-07

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   di 13 jul 2010 - 22:33

Looza,

Het is als je wil. U kunt de montage van de stukken doen of, u kunt alle stukken in een e-mail versturen.

De Canadese stuk zal naast de stuk van Nieuw-Zeeland. Alstublieft, geen bezoek meer aan de Canadese website.

(sorry voor mijn slecht Nederlands)
Terug naar boven Go down
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   wo 14 jul 2010 - 6:01

@ Vampire G: Ok, bedankt xD Ik zal de puzzel in elkaar steken, dat lijkt me een stuk overzichtelijker dan allemaal apart.

@ miss Kaulitz: Oeh, dat van dat dubbelposten na 7 dagen wist ik niet.
Terug naar boven Go down
Queen_Cobra
Nieuwsreporter

Vrouw Aantal berichten : 254
Leeftijd : 30
Registration date : 23-02-09

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   wo 14 jul 2010 - 10:44

Woehoe!! Vanavond staat het puzzelstukje hier cheers
Terug naar boven Go down
Phaedra
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   wo 14 jul 2010 - 18:34

Ok, dit was weird ÷. Terwijl ik op elke fansite zowat een uur of nog meer achter het puzzelstuk moest zoeken, had ik het hier in minder dan een minuut gevonden. Ofwel ben ik na 2 weken dat puzzel-zoeken al wat gewoon geworden Laughing
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [INFO] Humanoid World   

Terug naar boven Go down

[INFO] Humanoid World
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orinoco Radio World Song Contest [11 Mei]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Fanclub :: Wedstrijden :: Humanoid World Contest-