PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Tom op de vuist met fan!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende
AuteurBericht
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 18:33

Het klinkt niet als iets wat niet waar zou kunnen zijn. Maar als een quizlet met iets komt wat nergens anders nog staat... Kun je er denk ik wel van uitgaan dat het verzonnen is ^^
(het kan natuurlijk dat het nog ergens anders staat ook Wink )

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
ILoveTH
Kreischie
Kreischie

Vrouw Aantal berichten : 194
Leeftijd : 24
Registration date : 29-10-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 18:38

ja, het stond nog op een andere site, want ik had het eerst op die andere gelezen. Wink
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 20:54

Haha oké ^^ Razz Wink

Nja, we zullen t wel zien. Wink

Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 21:21

ILoveTH schreef:
nja, maar ik denk dat hij dat niet zal doen. Als ze iets zeggen, is het via het managment, hij zal daar ook niets over zeggen in interviews wrsch en nu zeker niet omdat de politie er mee gemoeid is...
De jongens zouden bij hun eerste aanklacht, toen er een familielid werd aangevallen, gevraagd zijn bewijzen te zoeken tegen die meisjes. Sinsdien zouden de jongens én hun vrienden en familie de meisjes ook beginnen filmen zijn en foto's beginnen trekken. Een keer hebben de meisjes een gsm uit de handen van een familielid geslaan... maar ik weet niet of dit waar is, ik heb het ook maar op een fansite gelezen

Dit is waar. Heeft David Jost gezegd tegen de pers. 'k zal eens kijken of ik het artikel nog terug kan vinden...

EDIT: gevonden! Stern.de [KLIK]

Citaat :

Soweit soll es bei Tokio Hotel nicht kommen. Jost schrieb, die Polizei habe den Musikern empfohlen, Beweise gegen die Stalkerinnen zu sammeln. Bill, Tom und Mitglieder der Familie Kaulitz hätten deshalb seit einigen Wochen damit begonnen, die Verfolgerinnen zu filmen und zu fotografieren. Auch darauf hätten die Stalkerinnen aggressiv reagiert. «Unter anderem schlugen sie einem Familienmitglied das Foto-Handy aus der Hand.»

http://www.tokiohotel-be.net
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 2502
Leeftijd : 24
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   wo 22 apr 2009 - 15:13

tgoh .. het leven van een ster is tg precies niet altijd rozengeur en manenschijn é.. Rolling Eyes
en kvind het erg dat de familie en vrienden mee 'slachtoffer' worden..
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   wo 22 apr 2009 - 18:12

ja inderdaad...
ik hoop voor hun dat de politie vlug ingrijpt!
Terug naar boven Go down
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3585
Leeftijd : 27
Registration date : 08-12-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   wo 22 apr 2009 - 23:44

Selene° schreef:

Citaat :

Soweit soll es bei Tokio Hotel nicht kommen. Jost schrieb, die Polizei habe den Musikern empfohlen, Beweise gegen die Stalkerinnen zu sammeln. Bill, Tom und Mitglieder der Familie Kaulitz hätten deshalb seit einigen Wochen damit begonnen, die Verfolgerinnen zu filmen und zu fotografieren. Auch darauf hätten die Stalkerinnen aggressiv reagiert. «Unter anderem schlugen sie einem Familienmitglied das Foto-Handy aus der Hand.»

Hoe komt dat dat alles nu pas uitlekt. scratch
Als het al maanden bezig is hadden we er toch al véél vroeger van moeten/kunnen horen...

Nuja, ik begrijp ook wel dat ze zoiets stil/geheim wilden houden, mr meestal lekken zulke dingen toch wel snel uit, toch?

Zie maar naar Bill's tattoo, daar wou hij ook niets over zeggen, maar dat werdt wél snel bekend.

ILoveTH schreef:
Evatjeu schreef:

is er nu al een bevestiging ofzo gebeurt ivm met het incident vanuit het managment?
Over Tom die dat meisje geslaan heeft, is er nog niks gezegd door het management, voor zover ik weet. Over het feit dat ze hun al maanden stalken en een familielid hebben aangevallen, dat zou wel al bevestigd zijn door David Jost.

Ik heb een filmpje gezien waarin dat over hun moeder inderdaad bevestigd wordt. Niet door David, maar door Jan Krü(ger?)

http://www.youtube.com/watch?v=OwWjqBHWh1g&feature=player_embedded

EDIT: van THDST (tokio hotel dutch street team) is er al een actie op poten gezet om Tom te steunen, hebben wij ook al zoiets? Iets concreets wel te verstaan... THDST gaat een megagrote slinger maken, met hartjes. Iedere fan schrijft op 1 hartje zijn naam en eens aan elkaar geplakt gaan ze die aan Tom bezorgen.
EDIT2: gevonden! http://th-belgium.zikforum.com/fanactie-s-f16/internationale-fanactie-tegen-stalking-t3130.htm
Maar zouden wij ook niet iets specifiek vn België doen? Iets vn een stop-stalking sign (foto) ofzo...
Terug naar boven Go down
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3585
Leeftijd : 27
Registration date : 08-12-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 16:11

Sorry voor de dubbelpost. Het is een beetje lang om nog bij in het vorige bericht te zetten.

Dit bericht kreeg ik (wederom) op hyves.

------------------

op stern.de

STALKERS BELAGEN TOKIO HOTEL

Hamburg - Ze zijn de idolen van tieners waar ook ter wereld, winnen award naar award, maar voor hun roem moeten ze ook een flinke prijs betalen: De Magdeburgse band Tokio Hotel en hun familie wordt al jaren door stalkers belaagd en bedreigd - aldus de manager.

Tokio-Hotel-manager David Jost schreef afgelopen zondag een e-mail aan de Duitse persagentuur DPA, hierin stond dat de vier jonge mannen vanwege zanger Bill Kaulitz (19) en diens familie om bovenstaande reden steeds van verblijfplek moesten wisselen.

Momenteel wordt de band al meerdere maaden door gemaskerde meisjes lastig gevallen. "Deze vermomde meiden zijn geen fans, ze zijn eerder militante stalkers. Dat heeft niets met het fan zijn te maken," benadrukte Jost.

Na een aanval op een familielid van de Kaulitz-tweeling heeft de band op 9 april een klacht tegen een van de belaagsters ingediend. "We zullen begin deze week nog andere klachten indienen en onder andere aangeven dat deze stalker niet meer bij de band en vooral niet meer bij familieleden van de band in de buurt mag komen," schref Jost vanuit Los Angeles, de plek waar hij zich rustig op het produceren van het nieuwe album kan richten. De politie heeft het proces-verbaal tegen de stalkers niet kunnen bevestigen.

Stalken is strafbaar. In Duitsland kan men daarvoor maximaal drie jaar in de gevangenis uitzitten. Het gebeurt regelmatig dat sterren door andere mensen worden belaagd, redenen hiervoor kunnen een fantasie en/of jaloezie zijn. Popster Madonna, tennisicoon Steffi Graf, topmodel Claudia Schiffer en actrice Jodie Foster hebben al zoiets meegemaakt. Beatles-oprichter John Lennon stierf in 1980 door een kogel, die een iets te fanatieke fan op hem had gevuurd. De vroegere supertennister Monica Seles ramde anno 1993 te Hamburg een mes in de rug van een psychisch zieke fan van haar Duitse concurrente Steffi Graf.

Zo ver zal het voor Tokio Hotel niet komen. Jost schreef dat de politie de muzikanten heeft aangeraden bewijzen tegen de stalksters te verzamelen. Bill, Tom en hun familieleden zijn sindsdien bezig met het filmen en fotograferen van hun stalkers. Daar reageerden de meiden niet al te vrolijk op: "Ze hebben onder andere een mobieltje met fotofunctie uit de hand van een familielid geslagen."

Tokio Hotel bestaat naast de zanger Bill en gitarist Tom Kaulitz ook uit de drummer Gustav Schäfer (20) en bassist Georg Listing (22). De hype rondom de band begon in het jaar 2005. Toendertijd brak Tokio Hotel door met "Durch den Monsun", een nummer 1 hit in de Duitse charts, ook het album Schrei bestormde de hitlijsten. De eerste tour moest zelfs worden uitgebreid, tijdens de concerten vielen rijen fans om. Vooral Bill, een androgyn typje met een apart stekkerdooskapsel, met oogpotlood omrande ogen en zwartgelkate nagels, liet de fans doordraaien.

In heel Europa en inmiddels ook in de USA staat Tokio Hotel bekend als Duitse exportschalger. Na de gewonnen awards in hun thuisland (Goldene Stimmgabel, Echo, Goldene Kamera) volgde in 2008 de echte berkoning: De band ontving een MTV Video Music Award in de USA, won als eerste Duitse band ooit diverse MTV Latin America awards en tot slot wonnen ze ook nog eens de award voor de beste Liveband tijdens de MTV Europe Music Awards.

Eigenlijk was het in het begin al duidelijk dat deze carričre het verlies van privacy zou betekenen, schreef Jost aan de DPA. De Jongens zouden daar niet over klagen en zijn zich van diverse voor- en nadelen bewust. "Toch is het problematisch als ook de familie van de jongens wordt belaagd, lastiggevallen en bedreigd."
Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3495
Registration date : 04-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 17:55

OMG. Ik vind dit echt niet meer normaal.
EnEnEn er zit ook een leuke kant aan dit verhaal want lees deze zin:

Citaat :
Stalken is strafbaar. In Duitsland kan men daarvoor maximaal drie jaar in de gevangenis uitzitten.

IK MOEST ECHT KEIHARD GILLEN. x'D
Die wijven gaan de bak in! rofl:

hihi. -wbw-
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3219
Registration date : 14-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:03

Goed dat Tom beroemd is eh Renilde, want op 'mensen slaan + vluchtmisdrijf plegen' staan ook wel zware straffen, weet je. Rolling Eyes

Alé ja, nu gaat iedereen het goedkeuren, vermits hij gestalkt werd, natuurlijk Suspect
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:06

ja das waar. Maar ja je moet het in de omstandigheden bekijken hé...
als je de hele dag gestalkt wordt en dan gaan die stomme kinderen nog een je nieuwe auto fzo verkloten, allé ik denk dat er veel mensen zijn die zichzelf zouden verliezen en die wijven een flinke mep verkopen... (ik ben zo iemand denk ik xD)

nja, tis niet gelijk hij ze dood heeft geslagen fzo hé!
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:10

Ja, tuurlijk Wink

Maar wat Tom heeft gedaan, is en blijft verkeerd.
En dat lijken de meesten te vergeten....

Ook al begin ik bijna te denken dat hij het express heeft gedaan, om er de media-aandacht op te krijgen, zodat het stalken zou stoppen...
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:18

feit... je hebt 100% gelijk, slagen mag en kan niet... hij heeft zichzelf eigenlijk verlaagd tot hun niveau.

en het zou best kunnen dat Tom het om die reden heeft gedaan...
ik zou het niet weten Smile

Laatst aangepast door Evatjeu op do 23 apr 2009 - 18:18; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:18

Dina schreef:

Ook al begin ik bijna te denken dat hij het express heeft gedaan, om er de media-aandacht op te krijgen, zodat het stalken zou stoppen...

Natuurlijk.
En Bill blijft express zo mager, zodat iedereen zou denken dat hij anorexia heeft & zo media-aandacht krijgt.

Sorry, maar als we zó gaan beginnen.

Ik ga Tom's gedrag zeker niet goedkeuren, maar die vermomde meisjes stalken hen nu al 6 maanden - aan één stuk door- en ze hebben hun moeder lastiggevallen.
Dat alles maakt de situatie niet beter, maar wel begrijpelijker (voor mij toch).

En je gaat mij hier niet vertellen dat niemand anders hier nog nooit iemand heeft geslagen.

Nog eens: ik vind het ook niet zo geweldig dat Tom haar heeft geslagen, maar om nu te gaan beweren dat het express was om media-aandacht te krijgen - dat wordt me toch wat te vreemd.

Laatst aangepast door Selene° op do 23 apr 2009 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:19

touché ^^!!!!
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:29

Nee, das natuurlijk ook waar ...

Ik bedoelde het ook in de zin van : je zou bijna gaan denken...

Feit is : Doordat hij haar geslagen heeft, is de bal echt aan 't rollen gegaan.

Als ze al 6 maand die meisjes proberen kwijt te geraken - zonder succes - en ze nu eindelijk gaan kwijt zijn door een simpele boks van Tom, vind ik het heel goed voor hun, hoor Wink
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:40

Ik hoop echt dat ze genoeg bewijs tegen die meiden kunnen vinden.. Maar ik denk dat dat er wel is.. Ik bedoel als ze op internet als zodanig bekend hebben gestaan... Maar als dat zo is, waarom hadden wij/vrijwel niemand er dan van gehoord? Dat moet toch ooit wel iemand gezien hebben die dat dan op een forum zou doorverwijzen van; Surprised MOET JE DEZE *MAFKEEZEN* ZIEN!? En daarna gaat dat van forum naar forum...

Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3495
Registration date : 04-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 18:42

Dina schreef:
Ja, tuurlijk Wink

Maar wat Tom heeft gedaan, is en blijft verkeerd.
En dat lijken de meesten te vergeten....

Jaa tuurlijk Dina, tuurlijk. Sorry hoor, maar je loopt TH echt helemaal af te zeike de laatste tijd.
Ik bedoel Tom slaat iemand en het is gelijk helemaal van "OHOH van een stoute jongen en dat mag niet."
Maar die stalkers die vallen familie leden en vrienden aan en dat is dan opeens minder slecht?
Sorry hoor, maar dit maakt me echt heel boos.
Ik hou maar op voordat ik zo ga schelden.
maar Tom slaat iemand en je kraakt hem af..
En die stalkers doen 100000000 X zo erg en dan loop je nog op Tom te zeiken. Suspect
Terug naar boven Go down
folieŕdeux
Moderator
Moderator

Man Aantal berichten : 2687
Registration date : 02-11-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 19:01

@renilly-kaulitz:

Zie het zo:
Jij hemelt Tokio Hotel (en Tom in het bijzonder) helemaal op. Ze kunnen niets verkeerd doen. Ik ben er 100% zeker van dat moest Tom nu gewoon een meisje zou hebben geslagen omdat hij dronken was en niet meer wist wat hij deed (waar hij dus 100% zélf in de fout zat), dŕn nog zou JIJ hem ophemelen.

Ik vind het enorm irritant dat jij op iemand ligt te schijten gewoon omdat die persoon iets zegt wat jou niet zint.
Dina ziet het trouwens nog realistischer, en in welke mate dan ook, veel realistischer dan jij. Ze had trouwens uitgelegd wat ze bedoelde met dat "Je zou bijna denken...". Dina beseft heus wel dat die stalkers in de fout zijn gegaan. Stop met haar proberen te pakken op iets, ik vind het behoorlijk irritant en dan krijg je reacties zoals deze.
Denk eerst voor je iets zegt.

Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 19:04

nja, hoe dan ook... of tom nu wel of niet media aandacht zocht of het recht had om te slaan....
laten we hopen dat deze hele kwestie snel opgeslost geraakt!
Terug naar boven Go down
xNele
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 2306
Registration date : 22-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 19:07

@Eva: Amen to that Very Happy
Ik hoop echt dat dit snel voorbij is en dat ze gewoon kunnen verder gaan met hun album af te maken (=

Citaat :
Jij hemelt Tokio Hotel (en Tom in het bijzonder) helemaal op. Ze kunnen niets verkeerd doen. Ik ben er 100% zeker van dat moest Tom nu gewoon een meisje zou hebben geslagen omdat hij dronken was en niet meer wist wat hij deed (waar hij dus 100% zélf in de fout zat), dŕn nog zou JIJ hem ophemelen.
Ik ben er 100% zeker van dat niemand op het forum dat zou doen... en zeker Renilde niet Suspect
Terug naar boven Go down
http://nl.netlog.com/lovedrunk_
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 19:10

nee inderdaad, het wordt hier een beetje te grof! gewoon respect hebben voor elkaars mening! anders dan wordt het hier 1 chaos Suspect !
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 19:27

lol! En toen had ik weer een hoopje mensen tégen mij Tjing

Anyway :

@ Renilde : Bedankt voor een zoveelste verwijt
@ Elias : Bedankt om mij te verdedigen

EDIT : Ik had hier een stuk weggedaan omdat ik dacht dat ik verkeerd was : niet dus ...

Ik had dus gezegd :
Hahahahaaa, Renilde wilt mij gaan uitschelden !! Ga je gang maar meisje, ik ben de FACKING DINA uit de tijd dat we om Tom vochten in Sabrina's FF nog lang niet vergeten, hoor. Dus...

Citaat :
HOW MAAR IK WEET HET WEL! TOM IS GEWOON VAN MIJ!!
EN DAAR BLIJFT DIE FACKING DINA MET HAAR POTEN VAN AF!!

Ik kan trouwens nog een hele hoop andere uitspraken van je gaan citeren, en ik vraag me af of als wat je nu weer tegen me wou gaan zeggen nog erger was, wat je nu dan zou gezegd hebben... Dat moet erg geweest zijn rofl: !!
Terug naar boven Go down
Laura
Groupie
Groupie

Aantal berichten : 72
Leeftijd : 29
Registration date : 06-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 19:52

Joepiiiie, 't is hier weer eens ruzie Rolling Eyes

@Dina: hou toch eens op met zulke giftige opmerkingen te maken... da's echt nergens voor nodig. Je voelt je waarschijnlijk aangevallen, maar je kan je wel op een andere manier verdedigen dan deze denk ik dan silent Ik heb me al vaker geërgerd aan jou en ik vind dat dat de sfeer op dit forum niet bepaald bevordert.

@de rest: Wij,als fans, moeten één front vormen dat TH steunt. Dat betekent dus ook dat we met respect met elkaars mening moeten omgaan.

En nu ga'k dus ophouden met m'n preek... Ik wou dit gewoon even kwijt omdat ik vind dat het op momenten als deze is dat we er allemaal samen moeten staan, als één groot blok. Met én voor TH!
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 23 apr 2009 - 20:35

En nu is het hier genoeg geweest.
Als jullie niet op een normale manier jullie mening hierover kunnen geven, dan sluit ik dit topic.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   

Terug naar boven Go down

Tom op de vuist met fan!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 14Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Actueel :: Algemeen nieuws-
Ga naar: