PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Tom op de vuist met fan!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende
AuteurBericht
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3495
Registration date : 04-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 17:43

Ik ben het hier echt zoo mee eens!
Die mensen zijn ziekelijk. ECHT!
Er zijn hier geen woorden voor.
Terug naar boven Go down
ILoveTH
Kreischie
Kreischie

Vrouw Aantal berichten : 194
Leeftijd : 24
Registration date : 29-10-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 17:44

ElizekeTH schreef:
[Ik had een hele reactie getypt en ik ben hem kwijt Sad ]

er zyn hier gewoon geen woorden voor. Als je fan bent (wat die duidelijk niet meer kunnen zijn) ga je toch nie zo obsest beginnen hun volgen en doen. Je wilt toch alleen maar het beste voor je idool en dan weet je dat je ook hun privacy moet gunnen? Ö
echt, veel kan ik er niet op zeggen wat dit begint echt te belachelijk worden voor woorden. Tom,Bill, Georg & Gustav zouden nu een break moeten nemen volgens mij (en de uitstel van de cd zou ik er met gemak bijnemen) en ze zouden ook bijstand moeten krygen. Ze zyn in de wereld van beroemdheden gekomen zonder te verwachten dat ze het zover gingen schoppen als duitse groep dus hbben ze ook niet genoeg bijstand gekregen op vlak van omgaan met fans waardoor het nu over de rooie gaat. Als ze nu besluiten hun even terug te trekken (onbepaalde tijd) dan zou ik er geen probleem mee hebben want onder deze situatie is het ook niet leuk om te werken...

dit is myn mening maar tokio hotel zelf (en niet het management) moet beslissen wat het beste is voor zowel hun gezondheid en hun carričre. Ongeacht wat de fans denken. Als je een fan bent zou je volgens my wel begrypen dat het zo niet verder kan gaan en dat ze zouden besluiten een stap terug te zetten ofzo..

Ik geef je helemaal gelijk. Maar helaas zijn die meisjes net iets te ver gegaan in het fan zijn dat ze het mss zelf niet meer onder controle hadden. Het zou ook inderdaad goed zijn voor de jongens als ze even een break zouden nemen, maar mss denken zij daar wel aan, maar zit het management in de weg?
Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 17:47

Ik denk zelf wel dat het management door heeft dat TH een break nodig heeft. En ik denk ook dat het management daar echt wel voor gaat zorge
Terug naar boven Go down
ILoveTH
Kreischie
Kreischie

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 17:48

Ik hoop het, want als ze nu geen break nemen, houden ze het niet lang meer uit..
Terug naar boven Go down
Stef ' leb die sekunde
Fan
Fan

Vrouw Aantal berichten : 204
Registration date : 22-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 17:49

Hallo schatties

Het streetteam zit niet stil en zoals vele onder jullie willen we Tom een hart onder de riem steken.
Daarom hebben Kim&ik de koppen bij elkaar gestoken en een kleine fanactie op poten gezet.
De eerste fase is de volgende ; Om Tom te laten weten dat we helemaal aan zijn zijde staan vragen we jullie het volgende in jullie nick te zetten : [b]Tom , Wir sind an deiner seite.
Dus liebe schatzes zeg het verder en zorg ervoor dat zoveel mogelijk fans dat ene zinnetje in hun nick zetten. Dat ene kleine zinnetje zal het verschil maken.
Dat ene kleine zinnetje zal ervoor zorgen dat Tom weet dat wij volledig achter hem staan .
Kim heeft ook goed gewerkt vandaag ; ze heeft volgend filmpje gemaakt :
http://www.youtube.com/watch?v=QoSvIvwmPL4

Nu nog een vraagje naar jullie toe.
Bedenk even hoe jij Tom een hart onder de riem zou steken en schrijf het hieronder.
Het meest origineelste idee wordt uitgewerkt door jullie streetteam.
Dus put it in your nick cause you can make the difference !

Bron : www.netlog.com/streetteambelgium
Terug naar boven Go down
http://www.netlog.com/streetteambelgium
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 18:01

Waar moeten we het dan inzette?
In welke Nick?

Je onderschrift of wa?
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 18:25

@Stef ' leb die sekunde: gelieve - om het overzichtelijk te houden- fanactie's niet in dit topic te posten.

http://www.tokiohotel-be.net
syllie1992
Kreischie
Kreischie

Aantal berichten : 172
Registration date : 04-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 18:38

ik weet dat het 1 van de meisjes is door haar msn naam
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   zo 19 apr 2009 - 20:06

...................... Shocked
... Rolling Eyes
.... Sad

*censored**censored**censored*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mad
(jaaa ik moet het goede voorbeeld geven, je sais. Rolling Eyes )

Ik kan hier wel om JANKEN gewoon! Shocked
Toen ze het over stalkers hadden... ik had in mijn ergste nachtmerries nog niet eens kunnen voorstellen dat het zó erg was! Die zijn ZIEK in hun HOOFD!
*censored*!! Ik roep de hele tijd, in al hun drukte, ze hebben RUST nodig, laat ze eens lekker een lange periode VRIJ nemen. DOEN ze dat. HEBBEN ze die tijd. Hebben ze NOG geen rust. WTF?!
En nee, slaan is niet verstandig. Maar *censored*?! Als ik maanden lang gestalkd werd op zón manier, ik zou helemaal in paniek raken. Ik zou jankend in bed liggen, smekend om mijn privacy. Misschien wel smekend dat ik er nooit aan was begonnen. En ik kan het me nauwelijks voorstellen. Hoe moeten zij zich dan nu wel niet voelen?

Bovendien. Ik zei nog; bij vrienden en vijanden is het soms nodig (slaan). Maar bij vreemde moet het niet kunnen. Nou. Een paar maanden stalken. Ik neem aan dat je die persoon dan wel tot je vijanden kunt beschouwen, niet? Rolling Eyes

(ik heb mijn gevloek maar even gecensored.. ik moet immers het goede voorbeeld geven Razz en ik heb jullie ook nog niet zien vloeken dus dan moet ik het helemaal niet doen. )

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Laura
Groupie
Groupie

Aantal berichten : 72
Leeftijd : 29
Registration date : 06-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 14:54

http://perezhilton.com/2009-04-20-the-loser-was-fed-up

Perez heeft het ook eindelijk door! Rolling Eyes

En er is nog iets... Op www.tokiohotelfurimmer.com is gisteren een foto gepost van de stalksters zonder maskers en vermomming. Op zich niks speciaal zou je denken, maar stond ook nog iets anders op. De meisjes staken alle zes de middelvinger op en één van hen stond te poseren met een twincest-manip in haar hand... Vermits het hier om verboden inhoud gaat mag'k hem op dit forum niet posten, maar jullie kunnen hem zelf wel gaan bekijken. Zou dit de reden kunnen zijn dat Tom die avond door het lint gegaan is? Hebben ze hem toen ook zulke foto's laten zien? Het is een gerucht dat her en der rondgaat... Suspect
Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 17:47

Klotestalkers.
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 18:31

amai nog niet!!!
kut mensen dat het zijn!! argl als ik die kinderen in mijn handen zou krijgen!! Evil or Very Mad
Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 18:58

Om even de zin van Evatjeu af te maken, DAN SLAAN WE HUN ZO HARD DAT ZE NOOIT MEER OP KUNNE STAAN. Twisted Evil
Terug naar boven Go down
May.
Vertaler

Vrouw Aantal berichten : 530
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 19:07

nieuw gerucht is dat de meisjes de klacht hebben ingetrokken (so they still have SOME sense in their heads Rolling Eyes )
khoop gwn dat dit waar is
Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 19:27

Nou, dat denk k niet. die mensen zijn gwn ziekelijk!
Maar, ik hoop het wel idd! Razz
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 19:59

Jah. Als ze denken dat ze er zelf slecht uit gaan komen... Dan kunnen ze die idd maar beter intrekken ^^ Razz

Terug naar boven Go down
ILoveTH
Kreischie
Kreischie

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 20:00

Dat zou idd het verstandigste zijn, ze hebben nu nog meer aanklachten aan hun been dan ze oorspronkelijk hadden ^^
Terug naar boven Go down
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3585
Leeftijd : 26
Registration date : 08-12-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   ma 20 apr 2009 - 22:38

Wow wow wow wow, teeeee veel informatie voor mij kopje nu. Ben ook weer eens 3 dagen niet thuis geweest x'D

Selene° schreef:

[i]Er zijn nog steeds veel vragen, want het slachtoffer geeft tegenstrijdige verklaringen. Feit is: op de video van de bewakingscamera van het tankstation is een man te zien, die samen met een vrouw in een Audi zit. Als de fans aan de auto zijn, stormt hij twee keer naar buiten. Bij de eerste keer stoot hij een vriendin van de toeriste op de grond, bij de tweede keer ramt hij zijn elleboog in het gezicht van Perrine D.

Selene° schreef:

Tom Kaulitz (19), gitarist van de band en tweelingbroer van zanger Bill (19), heeft bij een Hamburgs tankstation ruzie gekregen met een vrouwelijke fan.

Bill wordt wéér als een vrouw gezien??

May. schreef:

volgende week lezen we waarschijnlijk dat de hele band in de auto zat en dat ze met knuppels de vier meisjes hebben in elkaar geslagen :') Razz
rofl:

EDIT: woow shiiiiiiiit, ik besefte inderdaad niet dat het zo erg was. Tot vorige week wist ik nog niet eens dat de Jungs gestalkt werden 0.o

Naja, eigenlijk vind ik het dan wel goed dat Tom er eens een keertje op geslagen heeft. Nu is tenminste de bal echt aan het rollen gegaan en komt er een keertje schot in de zaak... dat ze die meisjes bij hun weg gaan halen bedoel ik, hoop ik tenminste.

Laura schreef:
En ik vrees dat het album nu nog wel een tijdje op zich zal laten wachten... Deze problemen zullen eerst serieus van de baan moeten geruimd worden. Als dit al 6maand bezig is, vind ik dat er pas erg laat op gereageerd wordt. Het management had hier al veel vroeger moeten op reageren. Anders kunnen ze wel 650 bodyguards meesturen, mr het probleem van 6 stalkende meisjes uit de weg helpen lukt blijkbaar niet Rolling Eyes

Oké, we mogen hen ook niet met de vinger gaan wijzen. Maar het zijn zij die de hype gecreeërd hebben, je zou toch ook denken dat ze er mee kunnen omgaan, niet? Suspect

Als ik even puur aan het welzijn van de jongens denk en niet aan mezelf: mss moeten ze maar even uit de belangstelling blijven en rust nemen... En dan bedoel ik niet voor een maand of 3, maar mss voor een jaar ofzo. Ik ben zeker dat de echte fans er voor hun klaarstaan als ze een comeback maken. Welja, ik ben er zeker van dat dat bij mij toch het geval is Smile

Amen Smile
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 17:05

hun klacht ingetrokken?? ok das al een begin, nu nog stoppen met stalken en een serieuze verontschuldiging + schadevergoeding ofzo!
en zelfs na al die dingen zou ik nog op hun willen kloppen! Twisted Evil komaan na alles wat ze Tom en Bill al hebben aangedaan! die stalken die al voor maanden enz...

is er nu al een bevestiging ofzo gebeurt ivm met het incident vanuit het managment?
Terug naar boven Go down
ILoveTH
Kreischie
Kreischie

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 17:09

Evatjeu schreef:

is er nu al een bevestiging ofzo gebeurt ivm met het incident vanuit het managment?
Over Tom die dat meisje geslaan heeft, is er nog niks gezegd door het management, voor zover ik weet. Over het feit dat ze hun al maanden stalken en een familielid hebben aangevallen, dat zou wel al bevestigd zijn door David Jost.
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 17:13

mm ok, ik zou eigenlijk wel is graag het verhaal uit tom zijn mond horen over dat hele slaag gebeuren...
Terug naar boven Go down
ILoveTH
Kreischie
Kreischie

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 17:17

nja, maar ik denk dat hij dat niet zal doen. Als ze iets zeggen, is het via het managment, hij zal daar ook niets over zeggen in interviews wrsch en nu zeker niet omdat de politie er mee gemoeid is...
De jongens zouden bij hun eerste aanklacht, toen er een familielid werd aangevallen, gevraagd zijn bewijzen te zoeken tegen die meisjes. Sinsdien zouden de jongens én hun vrienden en familie de meisjes ook beginnen filmen zijn en foto's beginnen trekken. Een keer hebben de meisjes een gsm uit de handen van een familielid geslaan... maar ik weet niet of dit waar is, ik heb het ook maar op een fansite gelezen
Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 17:31

Ik heb echt zoooo'n hekel aan die stalkers!
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 18:12

ILoveTH schreef:
nja, maar ik denk dat hij dat niet zal doen. Als ze iets zeggen, is het via het managment, hij zal daar ook niets over zeggen in interviews wrsch en nu zeker niet omdat de politie er mee gemoeid is...
De jongens zouden bij hun eerste aanklacht, toen er een familielid werd aangevallen, gevraagd zijn bewijzen te zoeken tegen die meisjes. Sinsdien zouden de jongens én hun vrienden en familie de meisjes ook beginnen filmen zijn en foto's beginnen trekken. Een keer hebben de meisjes een gsm uit de handen van een familielid geslaan... maar ik weet niet of dit waar is, ik heb het ook maar op een fansite gelezen

Altijd je bron geven. Wink
En als het goed is geven fansites ook altijd hun bronnen.
Of ze moeten het verzonnen hebben, of ze willen het laten overkomen alsof zij het exclusief weten. Maar als dat echt zo is wordt dat ook wel duidelijk...

Terug naar boven Go down
ILoveTH
Kreischie
Kreischie

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   di 21 apr 2009 - 18:18

@miss Kaulitz: ja, ik weet het, maar ik vind die site niet meer terug :s

Edit

heb het nog gevonden: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=32955

maar nogmaals: ik weet niet of dit waar is, er staat ook geen verdere bron vermeld.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   

Terug naar boven Go down

Tom op de vuist met fan!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 14Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Actueel :: Algemeen nieuws-
Ga naar: