PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Tom op de vuist met fan!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende
AuteurBericht
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3585
Leeftijd : 27
Registration date : 08-12-07

BerichtOnderwerp: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 12:58

EDIT by Selene°: voor alle info: lees HIER

'k ben erop gekomen via Hyves:

http://thdutchstreetteam.hyves.nl/forum/3107815/sSv4/Tom_op_de_vuist_met_een_fan/

Dit meldt de krant Hamburger Abendblatt vandaag:

Tom Kaulitz van Tokio Hotel: Hamburgse geslagen?

De gitarist van de band Tokio Hotel, Tom Kaulitz, zou in de nacht van woensdag op donderdag betrokken zijn geraakt bij een wilde vechtpartij bij het Aral tankstation op de Stresemannstraat (in Bahrenfeld). Dat bevestigde de politie aan het Hamburger Abendblatt.

Volgens de eerste berichten zou de ruzie rond 23:00 uur uit de hand zijn gelopen: een 21-jarige vrouw was met vier vriendinnen bij het tankstation en herkende de ster in zijn auto. Naar eigen zeggen tikte ze op het autoraam en vroeg Tom Kaulitz of ze met hem op de foto mocht. Maar de ster zou in plaats daarvan een brandende sigarettenpeuk uit de auto hebben gegooid. Als reactie zou de 21-jarige de peuk tegen een ruit van Kaulitzs auto hebben gedrukt.

Naar verluid volgde een woeste vechtpartij tussen Kaulitz en de 21-jarige, die een blauw oog en hoofdletsel opliep. Ze werd door een arts behandeld en naar een kliniek gebracht. Het meisje heeft aangifte gedaan van mishandeling. Kaulitz is op dit moment nog niet door de politie gehoord over dit voorval.

Bron: Hamburger Abendblatt http://www.abendblatt.de/daten/2009/04/16/1123868.html

Update 12:45 uur:

Het begint er steeds meer op te lijken dat het waar is. Een andere krant schreef dat het om franse fans ging... (ik zeg niks) en dat ze als gevolg hiervan aan één kant doof is. (Ach Tom, dass sie doof ist wussten wir ja schon...)

Er zijn nu ook al foto's opgedoken:

http://www.nonstopnews.de/galerie/8862

EDIT: die foto's blijken vooral schreenshots van deze video te zijn: http://www.youtube.com/watch?v=50Mgz_KQSz8&feature=player_embedded

Over die foto's kan ik niet veel zeggen, het is op lage kwaliteit omdat ik geen lid ben van die website.
Ik kan goed snappen dat Tom erg pissig wordt als iemand een sigarettenpeuk op zijn raam uitduwt, maar ik betwijfel toch of dit hele verhaal waar is...
Terug naar boven Go down
Laura
Groupie
Groupie

Aantal berichten : 72
Leeftijd : 29
Registration date : 06-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:20

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken... Ik vraag me alleen af hoe ze Tom zo ver gedreven hebben silent

En voorts van de rest wil'k wel heel graag Tom's versie van het verhaal horen...
Terug naar boven Go down
tinkske
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 741
Leeftijd : 36
Registration date : 17-04-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:21

De duitse politie zou het incident bevestigd hebben en de tapes van de securitycamera in beslag genomen hebben. Schijnt toch iets van waar te zijn hoor
Terug naar boven Go down
Laura
Groupie
Groupie

Aantal berichten : 72
Leeftijd : 29
Registration date : 06-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:29

Tom zou vandaag verhoord worden door de politie... Hopelijk krijgen we dus een redelijke verklaring voor dit voorval.

Ik wil niks goedpraten, wnt geweld is nergens voor nodig. Maar herinnert iemand zich nog het geluidsfragment van die ruzie tss Tom en die fan die op een wel heel grove manier om een handtekening kwam vragen? Het valt me ook op dat er al enkele weken, zoniet maanden, dezelfde fans voor de studio in Hamburg kamperen. Het gerucht gaat de rond dat TH en Tom meerbepaald gestalkt wordt door die meisjes. Ik praat zijn reactie zeker niet goed, mr het zou wel verklaren waarom hij zo gereageerd heeft. Ik ben alleszins benieuwd naar zijn versie van het verhaal.
Terug naar boven Go down
Poisongirl
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

Vrouw Aantal berichten : 560
Registration date : 30-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:33

- http://www.bicharehswelt.de/tom-kaulitz-von-tokio-hotel-schlagt-21-jahrige-junge-frau-fan-bezieht-prugel/
- http://www.welt.de/hamburg/article3564432/Tom-Kaulitz-soll-handgreiflich-geworden-sein.html
- http://www.bild.de/BILD/unterhaltung/leute/2009/04/16/tokio-hotel-tom-kaulitz/weiblichem-fan-mit-faust-in-gesicht-geschlagen.html

Ik ben nogal geschrokken en voel me leeg, want normaal heb ik altijd wel vrij snel een mening maar ik ben nu een half uur verder en ik weet nog steeds niet wat ik moet denken. scratch
Want zoals Laura al zei, is het inderdaad zo dat er fans voor hun huis kamperen en dat ze daar vrij gek van lijken te worden, wat ik niet zo vreemd vind. Ik kan me heel goed voorstellen dat ze er genoeg van hebben, maar je hoort mensen niet op die manier te behandelen. Nou weet je natuurlijk niet goed wat er gebeurd is voor hij haar heeft geslagen, als hij haar heeft geslagen. Het kan best zijn dat er meer is gebeurd en dat hij niet "zomaar" sloeg, maar dan nog vind ik dat je iemand niet zo maar slaat.
In dat filmpje (of één van de sites, weet ik niet meer precies) werd ook gezegd dat het een fan was die hem al vaker had lastiggevallen, volgens mij.
Ik denk dat ik maar eerst wacht op alle feiten voordat ik me bedenk wat ik er van vind, want het is ook niet hetzelfde verhaal op alle sites, geloof ik.
Terug naar boven Go down
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:36

Poisongirl schreef:

In dat filmpje (of één van de sites, weet ik niet meer precies) werd ook gezegd dat het een fan was die hem al vaker had lastiggevallen, volgens mij.

Dat was in het filmpje... Wordt zo iets gezegd van dat zij hem al een tijdje volgt...

EDIT: nog een site http://unterhaltung.de.msn.com/musik/news-artikel.aspx?cp-documentid=16121458

Laatst aangepast door live_my_life op do 16 apr 2009 - 14:40; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:40

Ik kan maar een ding zeggen... slaan gebeurt niet zonder reden. En gebeurd al zkr niet zonder reden als het om een beroemdheid gaat.
Dus Tom speak up..
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3219
Registration date : 14-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:50

En net nu ik terug fan was...

Het meeste ervan zal wel kloppen, vermits er beelden en al van zijn...
Tokio Hotel heeft zonder twijfel de ergste, vervelendste, en ambetantste fans ter wereld ( NEEM DIT NOOIT PERSOONLIJK OP, tenzij jullie hem ook zo zouden stalken, natuurlijk ). Maar ze zitten er nu mee, en NIKS is een reden om de mensen aan wie je je faam en geld verdient te slaan !!
Als dit waar is, is hij vééééél te ver gegaan, en ook al zullen de meeste fans hem blijven verdedigen, ik vraag me af of dit voorval niet in het nadeel van TH zal zijn...

En nu denken jullie ' en die zegt dat ze tegen fan is ? confused Suspect Rolling Eyes '
Terug naar boven Go down
saskia
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1309
Registration date : 20-10-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:52

Kimmeke schreef:
Ik kan maar een ding zeggen... slaan gebeurt niet zonder reden. En gebeurd al zkr niet zonder reden als het om een beroemdheid gaat.
Dus Tom speak up..
Hiermee ga ik helemaal akkoord...
Ik kan me niet echt inbeelden dat Tom iemand gaat slaan gewoon omdat hij daar zin in heeft of omdat iemand op een gewone manier een handtekening komt vragen... Ik ga het slaan zeker niet goedpraten, nooit, maar ik zou het eventueel wel kunnen begrijpen als het door de redenen is die Laura dacht ik aanhaalde...
Mja ik wil wel eens weten wat er precies gebeurd is, niet enkel wat die meisjes zeggen dat er gebeurd is...
Die videobeelden zijn er waardoor er zowiezo wel iets van waar zal zijn, maar wat er precies waar van is...
Terug naar boven Go down
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:56

Dina schreef:

Het meeste ervan zal wel kloppen, vermits er beelden en al van zijn...

Ik vind de beelden nogal vaag... Tom staat er toch nergens op.
Dus geloof het niet tot het officiëel bevestigd is
(dat mens kan al veel zeggen dat Tom haar geslagen heeft, dan krijgt ze ook nog eens aandacht -.-")
Terug naar boven Go down
Poisongirl
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 14:59

Dina schreef:
En nu denken jullie ' en die zegt dat ze tegen fan is ? confused Suspect Rolling Eyes '
Echt niet, ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Je slaat iemand niet. Zelfs niet als het een "goede" reden heeft. Of je nou piet jansen uit onbekendheid-stan heet of Tom Kaulitz uit celebrity-land. :]
Terug naar boven Go down
Kimm
Schrei-Fan
Schrei-Fan

Aantal berichten : 409
Leeftijd : 25
Registration date : 15-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 15:07

Volgens mij is die jongen zo messed up Sad
Slaan doe je niet zomaar. Maar dat zijn die Franse? Dat zijn volgens mij die Fransen die hen al maanden stalken aan de studio. Je zou voor minder kwaad worden..
Terug naar boven Go down
live_my_life
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 15:11

Kimm schreef:
Slaan doe je niet zomaar. Maar dat zijn die Franse? Dat zijn volgens mij die Fransen die hen al maanden stalken aan de studio.
Naar het schijnt wel... maar toch, ik wacht op verder nieuws van Tom zelf, voor ik mijn mening over het "incident" ga uitspreken Suspect
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 15:16

Dina schreef:
En net nu ik terug fan was...
en NIKS is een reden om de mensen aan wie je je faam en geld verdient te slaan !!
Als dit waar is, is hij vééééél te ver gegaan, en ook al zullen de meeste fans hem blijven verdedigen, ik vraag me af of dit voorval niet in het nadeel van TH zal zijn...
Als niks een reden is, wrm zijn er dan zoveel gevechten??!
En als ze aan zo'n mensen hun geld moeten verdienen, zou ik het liever niet verdienen (th kiest zn fans namelijk ook niet zelf, en kiest er ook niet voor dat ze zo gek etc zijn)
Wrm is Tom véééél te ver gegaan? en niet die fan? Oke Tom moest niet slaan (als het al niet uit verdediging was xD), maar mij maak je niet wijs dat hij zomaar effkes beginnen slaan is om een "iets van een niets" . En ik verdedig Tom niet omdat ik fan ben, moest een andere groep zo'n gekke fans hebben die zo'n dingen doen, (stalken etc) dan zou ik net hetzelfde reageren. Het is niet omdat je fan bent dat je alles mag doen en verlangen van je idool.

En even over dat "En net nu ik terug fan was..." vorige week was je er geen fan meer van om het met zoveel woorden te zeggen (aan die reacties in het topic van tom zn nieuw kapsel te lezen) en nu plots weer wel :s vanwaar ineens die omezwaai, terwel ben je fan of terwel niet. Met je lief maak je het ook niet steeds aan en uit Wink maar dit was effe terzijde en oftopic.
Terug naar boven Go down
ElizekeTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1146
Leeftijd : 24
Registration date : 18-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 15:36

Ik heb alle foto's en filmpjes dat je kan vinden over dat zogenaamde gevecht bekeken.. en weet je? Tom zie ik nergens staan?? Dat vind ik raar. Tis nu niet dat hij uit de spotlights moest blijven want een dag later staat alles al over het internet verspreidt...
Ik ga niet een mening vormen of doen voordat tokio hotel zelf en het management er iets over zegt of een deftige uitleg heeft. Iedere krant, site, zender, ... vormt daar een mening over en op den duur heb je 10 verschillende verhalen... Rolling Eyes
Als ik in tom zijn standpunt zou kijken dan is hij in de fout. vind ik, je lost iets niet op met geweld volgens mij, maar we weten ook niet de aanleiding, er zal denk ik heus wel meer moeten gebeuren voor iemand op de vuist gaat. En hun hem ook eens wat privacy, hij is ook maar een mens hé, wij hebben dat ook nodig..
Als je dan in dat meisje haar standpunt kijkt begrijp ik het wel dat ze naar die auto is gegaan enzo. Alé, stel je voor dat je plots je grote idool tegenkomt in een tankstation. Wat zou jij doen? verder tanken en wegrijden zonder er aandacht aan te besteden? Als ze nu gewoon vriendelijk was gegaan en niet superhysterisch (zoals sommigen beweerden) zou dat toch veel beter gaan?

Maarja, we moeten gewoon afwachten totdat Tom spreekt denk ik..
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 15:44

Die 'terug fan' was slecht uitgedrukt, ik ben het altijd gebleven ( zie : gooi het eruit club ). Laat ons zeggen dat ik een midfancrisis heb doorgemaakt, en ik er beter en volwassener ben uitgekomen Wink

Ik zeg niet dat ik dit compleet geloof, ik bedoel hiermee ( met Joe is ook net een incident geweest, zie je, een fan heeft op internet gezegd dat hij haar compleet genegeerd en uitgelachen heeft, en het bleek totaaaaaal gelogen) dat dit niet gewoon iets is dat een fannetje ergens op internet heeft gezegd. Het is OVERAL : op TV, op internet, etc.

Als het niet waar is : idiote trut Suspect
Als het wel waar is, dat is dat kalf natuuuuuurlijk in fout. Stalken is verboden om te beginnen Rolling Eyes . Om nog niet te spreken over onze persoonlijke meningen over stalken. Maar die trut heeft niks te verliezen eh, Tom wél. Hij zal wel een goeie reden gehad hebben dan, maar hij zal wel 'die Duitser dat zijn fans slaat' zijn ofzo. Wat gaan de haters nu weer bedenken, denk je ? Gaan er geen fans zijn die hem laten vallen hiervoor ? Enzovoort enzovoort. Daar heeft dat kalf geen last van eh !

Effe de verduidelijking Wink
Terug naar boven Go down
Poisongirl
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 16:30

Er stond ergens in een artikel dat Tom er al vandoor was, geloof ik. Ook zie je nergens beelden van het gevecht, maar alleen van daarna, dat het meisje wordt geholpen en de politie. Ook was er een man in het filmpje die zei dat het niet helemaal duidelijk was wie het was, maar dat hij veel weg had van Tom Kaulitz.
Het kan nog steeds iemand anders zijn, maar het lijkt me niet zo gek als het Tom is. Hij zou vandaag worden verhoord, toch? Dus dan zullen we morgen of later waarschijnlijk wel iets te horen krijgen vanuit het management, denk ik?
Terug naar boven Go down
ElizekeTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 16:35

er zijn inderdaad foto's van na het gebeuren maar er zit ook een foto tussen van bordjes die de richting aangeven naar de spoed. Als je juist een gevecht hebt gehad ga je dat toch niet trekken?
ola, tom zou dan nog eens vluchtmisdrijf gepleegd hebben... het verhaal wordt sterker... ik hoop dat we snel x horen..
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 16:41

ElizekeTH schreef:
ola, tom zou dan nog eens vluchtmisdrijf gepleegd hebben... het verhaal wordt sterker... ik hoop dat we snel x horen..

tmanagment zal wel snel iets late wete denk/hoop ik.
En over dat vluchtmisdrijf... mss maar goed dat ie is doorgereden, ie kon er nog 3 geklopt hebben anders
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 16:46

Als dit alles waar is...

een fan slaan
vluchtmisdrijf plegen

Tokio Hotel kan maar beter goeie connecties bij de politie hebben, voor hij naar de gevangenis moet Rolling Eyes

Alé ja, 't zal wel bij een boete blijven, zeker ?
Of gewoon ontkennen dat hij het was ?
Als hij het al was...
Terug naar boven Go down
ElizekeTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 16:54

Kimmeke schreef:
ElizekeTH schreef:

tmanagment zal wel snel iets late wete denk/hoop ik.
En over dat vluchtmisdrijf... mss maar goed dat ie is doorgereden, ie kon er nog 3 geklopt hebben anders

vluchtmisdrijf wordt vree zwaar bestraft ze...
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 17:04

moest ie ze alle vier geslaan hebbe werdt dit ook zwaar bestraft
wat moest hij dan doen... er netjes bij staan wachten tot de ambulance en politie er was :s

trouwens ik wil tom zn versie, dan kunnen we pas praten. Want ik denk dat dit alles veel meer inhoud dan alleen maar foto gaan vragen aan zn auto.
Terug naar boven Go down
renilly-kaulitz
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3495
Registration date : 04-02-08

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 18:40

Ik geloof het niet.
Waarom zou Tom een meisje slaan zonder reden... :S
Waarom zou Tom doorslaan totdat ze er bijna dood bij neer valt?
Ik geloof dit echt zooo niet.

Er gaat ook al een gerucht dat Gustav papa is geworden. pale
Waar gaat deze wereld naar toe met al die domme geruchten.. silent
Terug naar boven Go down
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 18:49

renilly-kaulitz schreef:
Ik geloof het niet.
Waarom zou Tom een meisje slaan zonder reden... :S
Waarom zou Tom doorslaan totdat ze er bijna dood bij neer valt?
Ik geloof dit echt zooo niet.

Er gaat ook al een gerucht dat Gustav papa is geworden. pale
Waar gaat deze wereld naar toe met al die domme geruchten.. silent

Denk dat we het nieuws van Gustav met een korreltje zout kunnen nemen, maar dit nieuws komt op Bild, RTL, staat op vele nieuwswebsites,.... er zal dus wel degelijk iets dergelijks gebeurd zijn.
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   do 16 apr 2009 - 19:03

Ik geloof, dat dit geen gerucht meer is. Dit is zeker echt voorgevallen. Maar wát er precies is voor gevallen en of en in hoeverre Tom daar werkelijk iets mee te maken had is nog niet duidelijk.

Er staat in een van de geposte links ook;
Citaat :
Später sagte die Frau, dass sie nicht von einem Mitglied der Band Tokio Hotel geschlagen wurde. Für Aufklärung könnten die Bilder der Überwachungskamera sorgen. Auf ihnen soll ein Mann zu sehen sein, der erst eine Freundin der Französin umstößt und später Perrine D. einen Stoß mit dem Ellenbogen versetzt. Was den gefilmten Mann so aufgebracht hat, ist unklar.
Bron: http://www.welt.de/hamburg/article3564432/Tom-Kaulitz-soll-handgreiflich-geworden-sein.html

Vet betekend: Later zei de vrouw, dat ze niet door een lid van de band TH geslagen werd.

Dit klinkt voor mij een beetje als zo'n verhaal van een meisje wat zegt dat een gymleraar haar heeft aangerand, wat een heel schandaal veroorzaakt, zij krijgt veel aandag, en achteraf blijkt het gelogen te zijn.

Anyways, we zullen het fijne er nog wel van horen.

Wat ik in ieder geval wil zeggen; áls Tom dit werkelijk gedaan heeft is hij véél te ver gegaan en heeft hij heel erg onprofessioneel gehandeld. Wát hij ook ter verdediging inbrengt; dit is niet goed te praten.

Het is heel erg dom voor hem als Internationaal Bekend Persoon zo iets te doen, en hij zal dit heel goed weten. Hij zal dus echt wel 100x na moeten denken voor hij zoiets doet. Het feit dat hij dit gedaan heeft zegt dat hij of niet heeft nagedacht, of dat die mensen hem héél lastig op zijn huid zaten en hij maar 3x heeft nagedacht ofzo. Waarschijnlijk nog niet eens op dat moment zelf. Daarom vind ik het erg moeilijk te geloven; hij weet wat voor een schandaal dit wordt. Mocht hij het echt gedaan hebben heeft hij niet bepaald helder gehandeld.

Ik sta ook zéker niet aan de kant van de geslagen vrouw. En het ligt aan het verhaal of ik wel (ooit nog) achter Tom zal staan. Maar hoe dan ook. Wat hij gedaan heeft -als hij het gedaan heeft- is zó verkeerd en ik zal dit ook nooit accepteren, goedpraten, wat dan ook.

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tom op de vuist met fan!   

Terug naar boven Go down

Tom op de vuist met fan!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 14Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Actueel :: Algemeen nieuws-
Ga naar: