PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

TH & Four Artists beŽindigen samenwerking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Seleneį
Admin
Admin

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   di 24 maa 2009 - 13:19

Citaat :
24.03.2009
Tokio Hotel und Four Artists Booking GmbH beenden Zusammenarbeit
Nach einer fast vierjšhrigen Partnerschaft und insgesamt 155 gemeinsamen Konzerten gehen Tokio Hotel und Four Artists zukŁnftig getrennte Wege.

Alex Richter, GeschšftsfŁhrer von Four Artists "Wir hatten unglaublich tolle und vor allem erfolgreiche gemeinsame Jahre. Four Artists hat Tokio Hotel vom ersten Konzert im kleinen Club bis in die Stadien der Welt begleitet - und das macht uns wirklich sehr stolz."

Wir wŁnschen Tokio Hotel von Herzen alles Gute und weiterhin viel Erfolg.

Bron: http://fourartists.de/index.php?mode=news

http://www.tokiohotel-be.net
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1259
Leeftijd : 24
Registration date : 13-08-07

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   wo 25 maa 2009 - 14:07

Ze hebben er vast wel goede redenen voor.

Maar er zal ook veel positief & negatief gaan veranderen neem ik aan.
niet alleen voor de jongens, maar ook voor de fans.
Terug naar boven Go down
http://foreverxsacred.livejournal.com/
Stef ' leb die sekunde
Fan
Fan

Vrouw Aantal berichten : 204
Registration date : 22-06-08

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   wo 25 maa 2009 - 14:54

Zoals boven mij al werd gezegd zal dit idd positieve en negatie gevolgen kennen. De jongens zullen er wel een reden voor hebben.
Jah er veranderd veel ..
Terug naar boven Go down
http://www.netlog.com/streetteambelgium
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   wo 25 maa 2009 - 18:19

Tokio Hotel verandert....
Maar ook, TH is wel uitgegroeid tot een erg groot succes, misschien zoeken ze nu mensen die dit succes beter gewend zijn en hun verder kunnen helpen ofzo?
Four Artists heeft ze geholpen tot waar ze nu zijn en nu hebben ze mensen nodig die hen verder kunnen helpen, misschien dat Four Artists dat niet kan of dat ze mensen hebben gevonden die dat beter -lijken te- kunnen... ofzo?

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   do 26 maa 2009 - 15:48

Ohja, ze zijn nu dus blijkbaar bij LiveNation
http://www.livenation.com/artist/tokio-hotel-tickets

ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   do 26 maa 2009 - 17:05

Bij livenation kan je volgens mij toch alleen concerttickets kopen?
en geen management ofzo. Razz
Terug naar boven Go down
Poisongirl
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

Vrouw Aantal berichten : 560
Registration date : 30-03-08

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   do 26 maa 2009 - 18:23

Volgens mij is livenation er inderdaad niet voor in de plaats gekomen, want voor het concert in nijmegen waren ze ook al bij livenation dacht ik.
Ik vind het eigenlijk wel eng dat er steeds meer dingen veranderen zonder dat dat album er nu eindelijk is. ^^"
Terug naar boven Go down
Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   do 26 maa 2009 - 18:46

Poisongirl schreef:
Volgens mij is livenation er inderdaad niet voor in de plaats gekomen, want voor het concert in nijmegen waren ze ook al bij livenation dacht ik.

De concerten in BE waren ook van LiveNation uit Smile
Maar LN organiseert wel degelijk tours enzo..

EDIT: ben ff op de site gaan zoeken...
New music division Artist Nation has signed superstars such as Jay Z, Shakira and Nickelback, and manages their record releases, merchandise, tours, and sponsoring.

& dan dit, van Claire, admin van THUKST:
Citaat :
I don't know enough about booking agents and tour organisers to understand all this completely, but TH have always been with Live Nation and William Morris Agency in the US. They were the booking agents for their first tour in the US in 2008 and have been ever since.

I think the break up with Four Artists is about their European touring. I would imagine that Live Nation (spit) will be their tour operators in Europe. I believe they were the ones that dealt with the little gig in London.

Claire

En volgens mij waren FourArtists zelfs niet in heel Europa verantwoordelijk maar alleen in Duitsland en mss ook Zwitserland & Oostenrijk.
BE heeft tenslotte altijd LiveNation gehad.
Dus zoooooveel veranderd er volgens mij niet Smile

Poisongirl
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

Vrouw Aantal berichten : 560
Registration date : 30-03-08

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   vr 27 maa 2009 - 6:54

Ik weet wel dat het niet alleen Duitsland etc. was, ik heb nog een soort van reclame-poster-plaatje van het concert in IsraŽl op 6 oktober 2007, en daar staat ook Four Artists bij.
Maar misschien inderdaad dat het alleen in bepaalde landen Four Artists was.. Razz

Edit:
Coolbreezegirl @ THA schreef:

-I think this is amazing news. Four Artists has predominately experience from booking national tours in Germany and german speaking countries before they took care of TH. They lacked extensive international experience.TH's Schrei tour was the most successful Four Artists debut tour ever. The chaos that sometimes occured whenever there was an international TH tour, whether it was security problems, venues, rebooking, announcing dates, contracts was in one way or another due to Four Artists, since they were responsible for organising the whole tour. I think that is fair to say without pointing fingers too much at anyone. For instance we all know that some US venues last year couldn't release ticket info because they hadn't received the last confirmation contract from Four Artists, despute TH's website annoucing the dates etc. Somebody at the swedish Live Nation subsidiary (which co-organised the Swedish TH concert) said last year when the TH concert was canceled that they had problems reaching TH's concert booker in Germany.

I'm looking forward to see who TH chose to cooperate with, if it perhaps will be Live Nation or if they do a combination of partners. I hope it will involve Live Nation in one way or another cause they are used to handle huge international tours flawlessly, and is the biggets concert and event booker/organiser in the world (they handle Madonna, U2 etc). LN owns festivals rights and organize festivals as well as owning (or owning stakes in) hundreds of larger and smaller venues (house of blues among them) in US and Europe and also releases music.

-I wanted to add that I hope this means that the deal with TH's new concert organizer is 100% ready and all details about the contract being fully worked out, and that it has already been a deal for a few months now, and that it is only Four Artist that has delayed the "split" announcement. Otherwise we might have to wait forever for a new tour since the new company need to start planning it from scratch.

-@ Shannon, Foru Artists cooperated with LN for many internatrional concerts but Four Artists was the main booking company and the one that picked the concerts venues and dates.
Kort samengevat: Waarschijnlijk is het beter, omdat Four Artists veel minder ervaring heeft in internationale tours, LN(Live Nation) is gewend om grote internationale tours te organiseren, dus zij zitten op zich wel goed.
Hopelijk is de nieuwe concert organisator goed voorbereid en is het contract helemaal klaar, en is het al een paar maanden zo, maar heeft Four Artists het alleen later laten weten, want als dat niet zo is, zou het best wel kunnen zijn dat het nog lang kan duren voor een nieuwe tour, omdat het bedrijf er nog niet klaar voor is.
Four Artists heeft met LN samengewerkt voor vele internationale concerten, maar Four Artists was de echte organisatie die de concerten, plekken en data uitkoos.
Terug naar boven Go down
fie
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 8477
Leeftijd : 22
Registration date : 11-07-08

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   vr 27 maa 2009 - 19:54

TH verandert,
Toch logish?
Ze zijn ondertussen een wereldgroep geworden, ze zijn een pak ouder , ...
Terug naar boven Go down
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   vr 27 maa 2009 - 23:23

Hoe dan ook, het zal altijd slecht geregeld zijn bij TH concerten, omdat mensen de concerten onderschatten.

Toen ik in de US was en een dag van te voren naar downtown disney ging,
naar het cafťtje van de house of blues, dachten ze dat we een grapje maakte over de hysterie bij de tokio hotel fans.

Nou, na het concert dachten ze er toch hťťl anders.

dus dat probleem zal niet opgelost worden.
ik denk niet dat dat iets met four artist te maken heeft, want dat heeft te maken met de security van de venue zelf.

Dus eigenlijk veranderd er daarbij niets neem ik aan.

Dat heeft denk ik ook niet veel met het feit te maken dat TH veranderd, maar meer met een verlopen contract ofzo.
Terug naar boven Go down
folieŗdeux
Moderator
Moderator

Man Aantal berichten : 2687
Registration date : 02-11-07

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   za 28 maa 2009 - 3:50

ShaniquaxTH schreef:
Hoe dan ook, het zal altijd slecht geregeld zijn bij TH concerten, omdat mensen de concerten onderschatten.

Seleneį schreef:
EDIT: ben ff op de site gaan zoeken...
New music division Artist
Nation has signed superstars such as Jay Z, Shakira and Nickelback, and
manages their record releases, merchandise, tours, and sponsoring.
LiveNation zorgt voor de data, en de venues, en die zorgen er ook voor
dat er security is. Zet twee keer zoveel security op een Tokio Hotel
concert, en het blijft een gibberende massa, daar kunnen zij niets aan doen.

ShaniquaxTH schreef:
Dat heeft denk ik ook niet veel met het feit te maken dat TH veranderd, maar meer met een verlopen contract ofzo.
Ik ben er vrij zeker van dat het gewoon komt doordat het nieuwe album, en daardoor ook de nieuwe tour, eraan komt, en sinds FourArtists zich vrij beperkt hield qua organisatie in landen, zijn ze nu bij LiveNation. Waren ze ook niet van plan om een wereldtour te doen? Al de artiesten die bij LiveNation zitten (ik denk nu even aan Nickelback), doen er een of hebben er een gedaan. Mijn punt is, dat LiveNation gewoon veel internationaler is, en dat TH dat nu nodig heeft, ipv een organisatie die niet eens een engelstalige versie van zijn website heeft. (Jaja, hoe hard jullie het ook haten, hoe hard ik dat ook doe, 't blijft een angelsaksische wereld, Engels is dus dť taal om te communiceren, niks aan te doen.)

ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   za 28 maa 2009 - 16:01

idd.

De security weet meestal ook niet wat ze aanmoeten met al die agressieve TH fans. XD

Hoeveel ze er ook neerzetten, het zal nog steeds zo'n zooi blijven denk ik.
Terug naar boven Go down
Seleneį
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   za 28 maa 2009 - 18:32

folieŗdeux schreef:
Ik ben er vrij zeker van dat het gewoon komt doordat het nieuwe album, en daardoor ook de nieuwe tour, eraan komt, en sinds FourArtists zich vrij beperkt hield qua organisatie in landen, zijn ze nu bij LiveNation. Waren ze ook niet van plan om een wereldtour te doen? Al de artiesten die bij LiveNation zitten (ik denk nu even aan Nickelback), doen er een of hebben er een gedaan. Mijn punt is, dat LiveNation gewoon veel internationaler is, en dat TH dat nu nodig heeft, ipv een organisatie die niet eens een engelstalige versie van zijn website heeft. (Jaja, hoe hard jullie het ook haten, hoe hard ik dat ook doe, 't blijft een angelsaksische wereld, Engels is dus dť taal om te communiceren, niks aan te doen.)

Da's ook mijn visie erop... Smile

---
Ik was net eens op de site van Werchter Boutique gaan kijken & ik zag dat ook Rock Werchter door LN georganiseerd wordt.
In ieder geval, voor mensen die wat meer willen weten over LiveNation, hier is de tekst van de site van WB:
Citaat :

Wij zijn Live Nation.....
Een enthousiast team dat de beste concerten, festivals en events wil organiseren en de beste artiesten naar ons land wil halen. De verschillende medewerkers hebben al jarenlange ervaring in de Belgische concert- en festivalwereld. Hieronder een overzicht van onze verschillende activiteiten.

Concertorganisatie
Het afgelopen jaar organiseerden we ongeveer 200 concerten. Nieuwe en minder nieuwe artiesten, oud en jong, hippe namen en gevestigde waarden. Alle facetten van het organiseren van een concert worden intern opgevolgd: van boeking, promotie, marketing, follow up ticketing, boekhouding, perscontacten tot het opvolgen van de productionele kant van de zaak. Mooie namen in ons land in 2006 waren 50 Cent, dEUS, Kanye West, The Darkness, Kelly Clarkson, Simple Minds, Robert Plant & The Strange Sensation, Ricky Martin, Santana, The Sisters of Mercy, Zappa plays Zappa, Eric Clapton, Robbie Williams, Morrissey, Pearl Jam, Pink, Bruce Springsteen, Andrea Bocelli, Tool, The Killers, Placebo, Pussycat Dolls, Christina Aguilera en zeer vele anderen.
Alle info over onze concerten vind je op www.livenation.be

Festivals
Rock Werchter is al jarenlang ťťn van de topfestivals in Europa. Een vierdaags festival-annex-feest dat het beste brengt van wat er vandaag in de moderne muziek toe doet. Een gesmaakte formule want elk jaar komt het publiek weer massaal opdagen (meer dan 300.000 bezoekers in 2005 en 2006) en geniet het met volle teugen. Ook artiesten houden van Rock Werchter. In 2003 mocht het festival een prestigieuze ILMC Arthur Award in ontvangst nemen voor Beste Festival ter Wereld en net nog werden we genomineerd voor de Pollstar Music Industry Awards in diezelfde categorie. in 2002 werd de festival-familie uitgebreid met een zusje...TW Classic. Een zomers topfestival voor mensen die zich goed in hun vel voelen, is het uitgangspunt. Het concept: ťťn zomerse weekenddag, ťťn podium en artiesten op de affiche die hitgevoelige pop- en rockmuziek maken als gemene deler hebben. En het najaar is dance-gekleurd. Al 11 jaar is I Love Techno ťťn van de leading dance-festivals in de wereld. Gevestigde waarden en upcoming dance acts maken samen hun opwachting tijdens I Love Techno in Gent. De makers van I Love Techno verwennen dance-liefhebbers ook tijdens het jaar met hun fijne Body To Body feestjes in de hipste clubs van het land

Zie ook: www.rockwerchter.be, www.twclassic.be en www.ilovetechno.be

Family Entertainment
Want er is meer dan concerten en festivals. Wie van entertainment houdt en er graag met de familie op uit trekt, vindt zeker zijn gading bij Disney On Ice, Monster Jam en dansspektakels allerhande.
www.disney.be
www.monsterjam.be

Artiestenboekingen en management
Ons team van bookingsagents verzorgt de boekingen van binnenlandse en buitenlandse artiesten. Zowel voor onze eigen concerten als voor anderen (clubs, culturele centra, festivals,...). Constant zijn zij op zoek naar jong en nieuw talent uit teneinde hen hier een podium te geven. Mede dankzij de goede contacten met buitenlandse agenten, slagen ze er ook steeds in op straffe buitenlandse artiesten naar ons land te halen. Het agency team vertegenwoordigt ook volgende Belgische en Nederlandse artiesten en groepen: Arsenal, An Pierlť & White Velvet, Arno, Bettie Serveert, Blōf, Boogie & The Woogies, Brainpower, Buscemi, Cinerex, CJ Bolland, Cosy Mozzy, D.A.A.U., dEUS , 4T4, Dr. Lektroluv, Galacticamendum, Hermanos Inglesos. Junkie XL, Kane, Lemon, Magnus, Millionaire, Mud Flow, Nailpin, Nid & Sancy, Osdorp Posse, Praga Khan, Rudy Trouvť, Satellite City, Shameboy, Skitsoy, Soulwax, Squadra Bossa featuring Buscemi, Sukilove, Sweet Coffee, ít Schoon Vertier, Tom Helsen, Zaki, Zap Mama, Zita Swoon, Zornik.

ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 17:33

Ik hoop dat het dan niet alleen Livenation is waarmee ze dan samenwerken, anders kan niemand z'n TH concertkaartjes meer betalen. Rolling Eyes
Terug naar boven Go down
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 2502
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 18:20

bedoel je nu dat de prijzen plots de hoogte zullen ingaan? Suspect
ik zie niet echt in waarom ze dat zouden gaan doen?
ik denk tg vn niet hoor, alť ze zullen echt wel serieus onderzoek doen naar wat de beste prijs zal zijn hoor
ik hoop allesinds vn niet Wink
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 18:31

ik hoop ook van niet...
want dan kan ik zeker naar een concert fluiten...
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 18:34

Daar houden ze toch heus wel rekening mee...
Ik bedoel, tsjah.. TH fans zijn wel gek, maar we hebben niet allemaal een geldboom in de tuin...
Als ze daar geen rekening mee gaan houden zien ze hun afzet zo droppen... en hun marktaandeel...
al zal hun nettowinst misschien nog kunnen stijgen...
Naah ik hoop niet dat ze zů commercieel gaan worden... t gaat toch niet om de maximale winst hier?! Rolling Eyes
Hier gaat het juist om een zo groot mogelijk marktaandeel.. Jatoch ^^
Hoe groter je marktaandeel hoe meer fans je hebt, hoe meer steun je hebt, hoe meer prijzen je kunt winnen, hoe meer albums je verkoopt en hoe langer je populair blijft -hoop je.
Dus uiteindelijk zal het zelfs voor hun nettowinst beter zijn als ze de concertprijzen niet (zoveel) omhoog doen... Razz

Terug naar boven Go down
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 18:37

thiiih gij studeert ook economie? xD
ik herken die termen!
ik vrees wel dat het om maximale winst gaat, daar gaat het bijna altijd om ť, maar ze zullen wel goed onderzoek doen en beseffen dat ze idd niet te veel mogen vragen, want bij te hoge prijzen is de vraag kleiner (kga mij inhouden om heel economisch te gaan beginen xD )
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 18:40

Jah Economie en Management & Organisatie Razz
Dus ik word een beetje overspoeld.. maarja, maakt niet uit want ik ga het ook studeren dusja Razz

maareh, ze moeten gewoon verder denken dan hun neus lang is.
en een GOEDE muziekmaatschappij gaat voor het marktaandeel (dus zoveel mogelijk fans) en niet voor zoveel mogelijk geld... vind ik toch...
En anders zullen ze dat vanzelf voelen....
Als ze echt duur gaan worden ga ik ze echt slaan...
Maar volgens mij zijn concerten alleen heel duur als een artiest heel duur is....

Terug naar boven Go down
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 18:48

thiiih kzal ze samen met jou slaan als ze dat gaan doen! Wink Very Happy
aja ws maar ik weet er iig nx van dus ik ga ook niet echt veel gaan uitspreken
maare is het dan niet zo fzo dat de winst die over wordt gehouden voor TH zelf is? njaaa ik weet iig totaal niet hoe dat zit.. Rolling Eyes
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 18:56

Nah ik weet niet.. maar zoizo een deel is voor het management enz... en dan hoop ik toch het grootste deel voor de jongens zelf... Of iig een groot deel... ik bedoel, zij maken de muziek en zij performen... zonder hen zou de rest het geld ook niet krijgen. Ik zou het logisch vinden...

nja, ik heb er werkelijk ook niet zoveel verstand van... ik kan nu wel onzin gaan uitkramen naar aanleiding van de theorie die ik leer over economie, maar dit is niet helemaal hetzelfde... en bovendien zal het bij onzin blijven... dat ik het nou toch vaak goed heb als ik onzin uitkraam bij economie maakt niet uit want ik heb het net zo vaak fout Razz
we zullen maar af moeten wachten..

Terug naar boven Go down
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   ma 30 maa 2009 - 19:00

rofl: thahaha rofl:
jaa ik weet ds ook niet precies hoe het just zit maare ja ws/hopelijk krijgen de jungs idd een groot deel ť wnt idd zij trekken tg iig het publiek ť, maar het management mag ook wl een deelke krijge omda ja zij doen ook wl x ť, maar t grootste deel zou voor mij naar de jongens zelf moge gaan Razz
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   wo 1 apr 2009 - 16:17

ja dat zou het eerlijkst zijn ...
maar ik denk aan apparatuur en managment zal inderdaad ook een heel groot bedrag verloren gaan.
maar die mensen verdienen dat ook super hard! ik denk dat zij bijna harder werken dan th! ok performen enz is hard, maar al die podiums enz telkens afbreken, promotie maken, de belichting instaleren enz das nog erger!

en ik weet wel dat de tickets niet drastisch zouden kunnen opslaan (dan komt er geen kat meer), maar ja ik zei het zo maar hť xD
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   wo 1 apr 2009 - 18:14

maar de apparatuur valt niet onder de winst, die vallen onder de kosten ^^

Je hebt Omzet - kosten = winst.. Razz

mrja, in feite valt alles behalve wat de jongens zelf krijgen uiteindelijk onder kosten... het management is voor hun dus ook kosten.. variabele kosten als ze een percentage van de winst krijgen.. ^^
maar ze krijgen dus ook niks als ze geen winst maken... dus wat dat betreft... en over het algemeen delen die dus wel in de winst.. maar voor de jongens zelf..?
ehja, laatmaar xD

maareh, ik zal ergens anders heengaan met mijn economie/m&o-gedoe *fluit*

Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: TH & Four Artists beŽindigen samenwerking   

Terug naar boven Go down

TH & Four Artists beŽindigen samenwerking
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum