PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

RESPECT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
tinkske
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 741
Leeftijd : 35
Registration date : 17-04-08

BerichtOnderwerp: RESPECT   do 4 dec 2008 - 12:23

OPROEP VOOR RESPECT VAN PRIVACY

Dit is geen spamoproep maar een serieuze poging van enkele mensen om het respect voor Tokio Hotel in ere te herstellen. We willen alle fans oproepen om in het belang van de jongens de volgende dingen te overdenken:

-) Geen paparazzifoto's meer toelaten op websites, blogs en forums.
-) Geen stalking meer van de jongens als ze thuis zijn, geen trips naar Loitsche
-) Geen post of pakjes naar hun priveadres
-) Geen stalking aan de hotels en hun niet lastigvallen op de luchthavens.
-) Het boycotten van magazines die op hun beurt de privacy van de jongens niet respecteren (denk aan Joepie met de trip naar Loitsche/Magdeburg)
Terug naar boven Go down
tOkioo_xD
Fan
Fan

Vrouw Aantal berichten : 236
Leeftijd : 22
Registration date : 09-07-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   do 4 dec 2008 - 18:38

Je hebt gelijk, ze hebben ook privatie nodig.
Maar weetje als ik zou weten dat ze in de luchthaven ofso kwamen, dan zou ik gewoon gaan, ik zou me gewoon niet kunnen tegen houden, dat is gewoon zo..
Voor de rest ben ik het helemaal met je eens =D
Terug naar boven Go down
Tom & Bill<33
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 909
Leeftijd : 24
Registration date : 07-08-07

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   vr 5 dec 2008 - 18:05

Nja..
ik stalk ze niet hoor dus.. ze moeten ook privacy hebben, jammer dat ze dat niet altijd krijgen.
Ik vind het wel dom dat er massas fans voor hun studio of huis staan te filmen allé ik vind dat je dat echt niet moet doen.
Terug naar boven Go down
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

Vrouw Aantal berichten : 451
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   vr 5 dec 2008 - 18:25

tinkske schreef:

't gaat wree saai worden als ze dat erdoor krijgen....geen tattoo's, geen Jungs in zwembroek, geen shoppende Bill....ppffff Sad
Terug naar boven Go down
ShaniquaxTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1259
Registration date : 13-08-07

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   za 6 dec 2008 - 0:28

Sigitje schreef:
tinkske schreef:

't gaat wree saai worden als ze dat erdoor krijgen....geen tattoo's, geen Jungs in zwembroek, geen shoppende Bill....ppffff Sad

Dat zie je ook wel in de TH episodes hoor.. Razz
Terug naar boven Go down
http://foreverxsacred.livejournal.com/
ElizekeTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1146
Registration date : 18-03-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   za 6 dec 2008 - 17:40

ik bn hier helemaal akkoord mee, maar ik denk niet dat de mensen zich hiervan iets zullen aantrekken. Ze zullen wel zeggen van jaja, groot gelijk maar ondertussen schuimen ze het internet af naar ftos.
Dit is GEEN aanval op iemand, kspreek gwn in het algemeen. Very Happy
Terug naar boven Go down
*BILL*<3
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 724
Leeftijd : 23
Registration date : 27-10-07

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   za 6 dec 2008 - 17:43

ElizekeTH schreef:
ik bn hier helemaal akkoord mee, maar ik denk niet dat de mensen zich hiervan iets zullen aantrekken. Ze zullen wel zeggen van jaja, groot gelijk maar ondertussen schuimen ze het internet af naar ftos.
uhuh , idd
totaal mee eens Smile
sorry zé , maar ik kan niet echt tegen zulke stalkers
niet dat met ze een probleem heb maar ja laat ze wat PRIVACY !!
hebben .
Terug naar boven Go down
ElizekeTH
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1146
Registration date : 18-03-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   za 6 dec 2008 - 17:44

*BILL*<3 schreef:
ElizekeTH schreef:
uhuh , idd
totaal mee eens Smile
sorry zé , maar ik kan niet echt tegen zulke stalkers
niet dat met ze een probleem heb maar ja laat ze wat PRIVACY !!
hebben .

Vind ik ook. We zouden het op den duur een nieuwtje vinden als bill in de supermarkt een zak snoepen koopt ofzo Very Happy
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   za 6 dec 2008 - 18:12

De enige paparazzifoto's die ik me zo meteen kan herinneren, zijn de foto's van op hun vakantie vorig jaar..
voor de rest heb ik eigenlijk nog niet echt paparazzi-foto's meegemaakt bij Tokio Hotel..

We zijn ons in elk geval wel bewust dat de privacy van Tokio Hotel vaak niet wordt beschermd. Daarom hebben ook alle officiële fanclubs afgesproken om bepaalde regels op te stellen om hun privacy meer te beschermen.
Maar ze zijn wel beroemd & zo'n dingen horen er vaak ook bij..

http://www.tokiohotel-be.net
folieŕdeux
Moderator
Moderator

Man Aantal berichten : 2687
Registration date : 02-11-07

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   za 6 dec 2008 - 18:36

Ik heb respect voor de oprichter van dit topic en voor de boodschap die overgebracht probeert te worden.
Mŕŕr: Tokio Hotel was/is een grote hype. Je kan gewoon niet verwachten dat mensen die paparazzifotos trekken daarmee gaan ophouden door dit bericht, sommigen verdienen er hun brood mee. En zelf, zoveel paparazzifotos zijn er inderdaad niet geweest. Als ze uit een hotel gaan en daar worden foto's getrokken zie ik niet als paparazzifotos, ze wéten dat zo'n dingen gaan gebeuren want ze wéten dat ze hot zijn (en dat gaat niet alleen over hun looks).

Maar zoals ik al zei; ik respecteer de boodschap die je probeert te vertellen.

tinkske
Superfan
Superfan

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 10:05

Eventjes heel duidelijk stellen dat ik nu wel teveel eer krijg want dit is niet mijn initiatief Laughing

En ik ben het ermee eens dat aan hotels geen paparazzifoto's zijn, maar foto's van hen op vakantie zijn dat wel. lk heb met de oprichtster ondertussen eens gepraat en ze geeft wel toe dat er aan gewerkt moet worden, maar de onderliggende gedachte nl. dat er grenzen zijn die niet mogen overschreden worden vind ik wel een nobel idee.

lk heb hun thuisadres op google earth gevonden, zoiets zou niet mogen kunnen, zelfde met foto's van hun huizen op panoramio met alle tekst en uitleg, er staat nog net geen routeplanner bij. Dat is er gewoon over, dat is wel schending van hun recht op privacy en het is over die dingen dat het misschien moet gaan, want dat is wel in handen van de fans. Als je mensen ervan kan overtuigen (oeie...wat zeg ik nu?) dat zulke dingen niet kunnen, al zijn het er maar een paar,is het misschien de moeite waard geweest...

[/preek] lol!
Terug naar boven Go down
Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

Vrouw Aantal berichten : 451
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 13:42

ShaniquaxTH schreef:
Sigitje schreef:
tinkske schreef:

Dat zie je ook wel in de TH episodes hoor.. Razz

Ok, maar dan heeft het management al wel de beelden geselecteerd en gesencureerd alvorens we dat mogen te zien krijgen he, af en toe eens een 'stouter' fotootje van een paparazzi is toch wel leuk Laughing
Terug naar boven Go down
folieŕdeux
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 14:20

tinkske schreef:
lk heb hun thuisadres op google earth gevonden, zoiets zou niet mogen kunnen, zelfde met foto's van hun huizen op panoramio met alle tekst en uitleg, er staat nog net geen routeplanner bij.

Dus wat wil je hieraan doen? Ervoor zorgen dat de aardrijkskundige mensen de volgende keer voorbij hun huis vliegen omdat ze te bekend zijn? Alles heeft voor- en nadelen, en dus ook het feit dat iemand beroemd is. Er worden foto's getrokken van hun, willen of niet, dat is hoe het is gegaan, en normaliter gezien zal het zo altijd blijven gaan tot Tokio Hotel beslist ermee te stoppen, en dat zie ik nog niet zo rap gebeuren.

Laura
Groupie
Groupie

Aantal berichten : 72
Leeftijd : 29
Registration date : 06-08-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 16:35

Ik sta deels achter de oprichter van het topic. Sommige fans gaan inderdaad heel ver om een foto of een handtekening te bemachtigen, op't randje van stalking af. Ik denk dat dat gewoon een kwestie van gezond verstand is.

Anderzijds, wat die paparazzifoto's (niet dat ik weet dat er zoveel zijn) betreft, vind ik dat dat moet kunnen. Tokio Hotel is nu eenmaal een publiek en populair gegeven. Als ze niet kunnen verdragen dat er af en toe fotootjes van hen gepubliceerd worden, dan is dat maar gewoon de downside van het beroemd zijn. Oké, ik vind wel dat er nog altijd respect moet getoond worden voor de privacy en de veiligheid van die Jungs, maar een fotootje bij het buitenkomen van een hotel lijkt me nu niet onmiddellijk levensgevaarlijk of onrespectloos.

Integendeel, TH zou nu niet zijn wie ze zijn zonder de media! Smile
Terug naar boven Go down
tinkske
Superfan
Superfan

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 16:40

silversideupx schreef:
tinkske schreef:
lk heb hun thuisadres op google earth gevonden, zoiets zou niet mogen kunnen, zelfde met foto's van hun huizen op panoramio met alle tekst en uitleg, er staat nog net geen routeplanner bij.

Dus wat wil je hieraan doen? Ervoor zorgen dat de aardrijkskundige mensen de volgende keer voorbij hun huis vliegen omdat ze te bekend zijn? Alles heeft voor- en nadelen, en dus ook het feit dat iemand beroemd is. Er worden foto's getrokken van hun, willen of niet, dat is hoe het is gegaan, en normaliter gezien zal het zo altijd blijven gaan tot Tokio Hotel beslist ermee te stoppen, en dat zie ik nog niet zo rap gebeuren.

Nee maar het adres op zich niet specifiek erop zetten dat bedoelde ik. Dat huis staat er sowieso op maar er NIET bij zetten "hier woont Tokio Hotel". Mijn huis staat ook op google earth maar er staat niet bij wie daar woont. Klinkt verwarrend maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel?
Terug naar boven Go down
folieŕdeux
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 17:28

tinkske schreef:
silversideupx schreef:
tinkske schreef:

Nee maar het adres op zich niet specifiek erop zetten dat bedoelde ik. Dat huis staat er sowieso op maar er NIET bij zetten "hier woont Tokio Hotel". Mijn huis staat ook op google earth maar er staat niet bij wie daar woont. Klinkt verwarrend maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel?

Ik snap inderdaad wat je bedoelt. Maar dat is gewoon een nadeel van de faam, veel te veel mensen (en ik zeg niet dat jij daarbij hoort) denken dat beroemd zijn alleen positieve kantjes heeft.. Smile

Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 18:36

Over dat van google earth: fantastisch vind ik het niet, maar heel dramatisch is het ook niet..
De mensen die die foto's zullen zien, zijn dan tenslotte die die ook echt weten waar Bill & Tom wonen.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zo ff elke straat van heel Duitsland met Google Earth gaat afzoeken om het huis van Bill & Tom te vinden...

=> Voor hun bekendheidsgraag zijn er ENORM weinig paparazzifoto's. De rest daarover heb ik al gezegd..

-) Geen stalking meer van de jongens als ze thuis zijn, geen trips naar Loitsche
=> Stalking: mee eens. Maar ik vrees ervoor dat dat gaat veranderen..
Trips naar Loitsche: vermits ze niet meer in Loitsche wonen, zie ik niet echt in waarom het een probleem zou zijn om daar naartoe te gaan..

-) Geen post of pakjes naar hun priveadres
=> Ik weet niet in welke mate dat storend is, dus hier ga ik me niet over uitspreken.

-) Geen stalking aan de hotels en hun niet lastigvallen op de luchthavens.
=> Hier ben ik het half mee eens. Ik persoonlijk zie er niet zo'n probleem in om naar de luchthaven of het hotel te gaan om een handtekening of foto te krijgen. Wat uiteraard wel te ver gaat, is het voortdurend lastigvallen of zelfs inbreken op hun hotelkamers ofzo.

-) Het boycotten van magazines die op hun beurt de privacy van de jongens niet respecteren (denk aan Joepie met de trip naar Loitsche/Magdeburg)
Mee eens.

Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 19:59

feit, de jongens hebben ook recht op privacy...
Terug naar boven Go down
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

Vrouw Aantal berichten : 375
Registration date : 05-08-08

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   zo 7 dec 2008 - 20:41

Jullie zeggen dat je hun huis kan zien op Google Earth, maar dan moet je toch al weten waar ze wonen???? Hoe kun je dat anders terugvinden???
Ik ben het er wel mee eens dat ze ook nog een beetje privé moeten hebben. Maar ja. Ik vind het tof dat er zovelen zijn die hun prevé wat respecteren. Maar toch. Ik vraag mij wel af wat er nog net kan en wat niet???
Nee, ik ga ze niet stalken hoor, dat wil ik niet, zeker niet. Maar ik vraag mij eigenlijk af. Jullie zeggen hier iets van Google Earth. Is er iemand hier die hun echt adres weet dan????????

Ik zou heel graag gewoon eens een brief kunnen sturen, meer niet. Als zij het niet leuk vinden dat reageren ze er toch gewoon niet op. En ik wil gewoon een iets zeggen aan Bill, hoe stom het ook klinkt, ik wil hem gewoon een iets laten weten. Meer niet.
Ik ga niet in zitten neuzen in zijn privé om te weten wat hij allemaal doet op een dag of zo hoor. Gewoon één brief sturen is voor mij genoeg.
Als iemand me hier kan helpen, wil je dan gewoon een mailtje sturen a.u.b.
Of als je iets kwijt wil over mijn mening tegen mij alleen, stuur gerust een mailtje!

Voor alle duidelijkheid, ik wil hen niet opzoeken of zo. Zeker niet stalken of zoiets. Enkel één brief kunnen sturen naar een adres waarvan ik weet dat Bill mijn brief ontvangt!
Terug naar boven Go down
folieŕdeux
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   ma 8 dec 2008 - 5:07

Elleke_Bill_lover schreef:
Jullie zeggen dat je hun huis kan zien op Google Earth, maar dan moet je toch al weten waar ze wonen???? Hoe kun je dat anders terugvinden???
Ik ben het er wel mee eens dat ze ook nog een beetje privé moeten hebben. Maar ja. Ik vind het tof dat er zovelen zijn die hun prevé wat respecteren. Maar toch. Ik vraag mij wel af wat er nog net kan en wat niet???
Nee, ik ga ze niet stalken hoor, dat wil ik niet, zeker niet. Maar ik vraag mij eigenlijk af. Jullie zeggen hier iets van Google Earth. Is er iemand hier die hun echt adres weet dan????????

Ik zou heel graag gewoon eens een brief kunnen sturen, meer niet. Als zij het niet leuk vinden dat reageren ze er toch gewoon niet op. En ik wil gewoon een iets zeggen aan Bill, hoe stom het ook klinkt, ik wil hem gewoon een iets laten weten. Meer niet.
Ik ga niet in zitten neuzen in zijn privé om te weten wat hij allemaal doet op een dag of zo hoor. Gewoon één brief sturen is voor mij genoeg.
Als iemand me hier kan helpen, wil je dan gewoon een mailtje sturen a.u.b.
Of als je iets kwijt wil over mijn mening tegen mij alleen, stuur gerust een mailtje!

Voor alle duidelijkheid, ik wil hen niet opzoeken of zo. Zeker niet stalken of zoiets. Enkel één brief kunnen sturen naar een adres waarvan ik weet dat Bill mijn brief ontvangt!

Citaat :
Tokio Hotel
- Respecteer de privacy van Tokio Hotel.
Post hier geen thuisadressen of foto's van familie en vrienden en ook geen thuisadressen of adres van de studio of adres van het hotel waar van Tokio Hotel zelf. Ook valse adressen zijn niet gewenst net zoals echte of valse gsm-nummers van de bandleden en/of kennissen/vrienden/familie van de band.
Het is verboden om te bespreken in welk hotel de jongens verblijven.

Het is verboden om te posten:
*foto's van zogenaamde vriendinnen, TENZIJ deze op tv of in een krant/tijdschrift stond.
*achternamen van zogenaamde vriendinnen
*Andere privé-zaken, zoals o.a. adressen, telefoonnummers, namen/foto's/adressen/tel-nrs van familieleden en/of vrienden.

Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   ma 8 dec 2008 - 16:38

srr, ik wil zeker hun privé respecteren!
Ik wil gewoon zekerheid om iets te kunnen zeggen aan hen, en dan vooral naar Bill.
Ik wil hen zeker niet storen in hun leven of hun prevé afnemen. Ik begrijp zeker dat dit ook niet hoort. Zeer veel respect hiervoor. Sorry, ik wil enkel iets zeggen aan Bill. Meer niet.
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   ma 8 dec 2008 - 17:44

@Elleke_Bill_lover: Daarvoor is er het fanpostadres Wink

Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   ma 8 dec 2008 - 19:54

jha, want als iedereen naar hun thuisadres begint te sturen... dat zou 1 chaos worden voor hen...
dan krijgen ze super veel post,.. hoe kunnen ze dan brieven van familie en rekeningen enz ervan tussen halen?? allé, mij lijkt dat zeer onpraktisch eigenlijk Smile xD
Terug naar boven Go down
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   di 9 dec 2008 - 17:36

ja tuurlijk. ik weet het. Daarvoor is een fanadres, maar ik denk niet dat als ik het naar het fanadres stuur, dat ze het ooit gaan te zien krijgen. Sad
Ze krijgen te veel post om dat allemaal te lezen. Dat komt vast uit bij een of ander team. En ik wil het zo graag aan hem zeggen, maar ja. Ik weet ook wel dat we niet zomaar met z'n allen kunnen beginnen naar hun eigen adres sturen.
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   di 9 dec 2008 - 19:15

Elleke_Bill_lover schreef:
ja tuurlijk. ik weet het. Daarvoor is een fanadres, maar ik denk niet dat als ik het naar het fanadres stuur, dat ze het ooit gaan te zien krijgen. Sad
Ze krijgen te veel post om dat allemaal te lezen. Dat komt vast uit bij een of ander team. En ik wil het zo graag aan hem zeggen, maar ja. Ik weet ook wel dat we niet zomaar met z'n allen kunnen beginnen naar hun eigen adres sturen.

tuurlijk Wink weet ik wel...
en ik snap u wel, ik heb bv een kaartje gestuurd voor hun verjaardag, en ik heb dus geen kaartje teruggehad, terwijl ik hier op het forum enz van veel mensen hoorde dat zij wel 1 hadden gekregen, dat viel wel tegen...
en dan had ik ooit is om een handtekening gevraagd met antwoordcoupons enz... niets..

nja ik begrijp dat ze te veel fanpost enz krijgen maar het is wel teleurstellend enz...

maar om een lang verhaal kort te maken, ik snap dus waarom je wel graag een brief zou sturen naar hun echte adres zodat ze het zeker lezen Smile
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RESPECT   

Terug naar boven Go down

RESPECT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Actueel :: Algemeen nieuws-
Ga naar: