PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

[Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
angel.love
Fan
Fan

Vrouw Aantal berichten : 263
Leeftijd : 29
Registration date : 28-07-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   zo 12 okt 2008 - 17:38

miss Kaulitz schreef:
angel.love schreef:
OMG Kate moet der *** dicht houden..
Wie er zo gay is is ze zelf. wie maakt er nou een lied over dat ze meiden heeft gezoend:S

Whahah ik las een artikel in de bravo dat ze zegt dat ze eigenlijk een man in een vrouwenlichaam is... omdat wat onzinnige redens Rolling Eyes
Maar ze wil zich niet om laten bouwen want daarvoor vind ze t te leuk zich op te tutten en blablabla
ze is volgens mij gewoon een beetje publiciteitsgeil. Razz

Een beetje heel erg voglens mij..
Ik vind der gek.. :S
Weird heid is bij haar wel heel erg aanwezig
Terug naar boven Go down
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 2502
Leeftijd : 24
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   vr 17 okt 2008 - 17:43

voor dat ze TH uitmaakte vond k ze wel oké, een beetje gek maar ze ws wl oké
ma nu vind k gwn nx meer aan haar! bounce
Terug naar boven Go down
tOkioo_xD
Fan
Fan

Vrouw Aantal berichten : 236
Leeftijd : 22
Registration date : 09-07-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   di 28 okt 2008 - 12:36

OMG wat een idioot is die Ne-Yo xD
Hoezo Bill lijkt op bjork?
Terug naar boven Go down
inwe1205
Kreischie
Kreischie

Vrouw Aantal berichten : 126
Leeftijd : 30
Registration date : 30-01-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   di 28 okt 2008 - 13:08

Nu weet ik waarom ik TH zo goed vindt!! Ze doen The Rasmus na!! (grapje :p). Ik moet wel zeggen dat ik de eerste keer dat ik Bill zag vond dat hij op de jongere versie van Laurie leek (toen Bill 15 was en dat mangakapsel had). Ik vind The Rasmus echt heel goed.
Van die andere artiesten, ach, wie hen wel leuk vindt en wie niet interesseert me eigenlijk niet zo. Ik vind ze goed en dat is voor mij het belangrijkste. Al vind ik het wel leuk voor de jongens, Pink, Jonathan van Korn,... . Echt super voor hen. En katy Pery, ik vind ze nog altijd goed. Iedereen heeft zijn eigen smaak en daarover valt niet ze discusieren.
Terug naar boven Go down
nienke<3bill
Superfan
Superfan

Vrouw Aantal berichten : 728
Registration date : 16-12-07

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   vr 5 dec 2008 - 18:26

Nou, ze weten wel dat ze aardig gevonden worden zeg! xD
Als je het intervieuw op de nieuwe DVD kijkt, hebben ze het telkens over samenwerken met andere artiesten! :O
Terug naar boven Go down
http://rockrocks.startspot.nl
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   zo 7 dec 2008 - 20:02

super tof vr hen dat ze toch wel redelijk veel leuke commentaar krijge van andere celebs
Terug naar boven Go down
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

Vrouw Aantal berichten : 375
Leeftijd : 23
Registration date : 05-08-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   zo 7 dec 2008 - 21:02

Ik vind het tof dat er toch velen zijn die TH goed vinden.

En ik heb er geen problemen mee als sommigen hen niet goed of slecht vinden. Maar dat wil toch niet zeggen dat ze geen respect moeten hebben voor hen! Het zijn ook mensen.

En van Ne-Yo. Ik vind het persoonlijk niet zo erg dat hij heel de tijd praatte over een meisje. Hij wist gewoon niet dat Bill een jongen is! En ik vind het supertof dat hij zich zo verondschuldigt heeft toen hij hoorde dat het een jongen is! Iedereen kan eens missen hé. En sorry, niet als beledeging bedoelt, maar velen denken namelijk dat Bill een meisje is. Dus ja. Maar hij verondschuldigt zicht tenminste voor zijn fout. Super!!!!
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   ma 8 dec 2008 - 19:56

ja, dat van ne-yo dat neemt niemand hem kwalijk...
ik moet zelf eerlijk toegeven dat ik in het begin ook dacht dat Bill een meisje was Embarassed
nu heb ik zoiets van alle die lijkt dus totaal niet op een meisje,...

en katy perry nja, we zijn het wel al gewoon van haar dat ze stomme dingen zegt... ik mag ze niet zo erg, maar ze heeft af en toe zo wel is een goed liedje...
Terug naar boven Go down
Dina
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 3219
Registration date : 14-07-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   ma 8 dec 2008 - 20:11

Dan moet ik meteen denken aan mijn 'soort van' speechke over TH en dan vooral de twins tijdens godsdienst. Ik begon over de tweeling Bill en Tom, en toen onderbrak mijn leraar godsdienst me meteen : "affraid Zijn dat jongens??" De hele klas aan 't lachen, natuurlijk, maar hij heeft zich ook wel 10 keer verontschuldigd rofl: . Ik snap wel dat mensen soms denken dat Bill een meisje is, met sommige van z'n outfits enzo... Maar als ze sorry zeggen, is het goed voor mij.

Naja, over Katy Pery had ik m'n mening al gegeven, dacht ik. Haar liedjes zijn wel goed, maar voor de rest....Suspect
'k Vind het wel erg als beroemdheden slechte dingen over elkaar zeggen, dat doe je gewoon niet, vind ik.
Terug naar boven Go down
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   di 9 dec 2008 - 17:45

@Evatjeu:
Ik deel je mening. Ik dacht eerst ook dat Bill een meisje was Embarassed Embarassed Embarassed En nu is dat inderdaat van, komaan, je ziet toch dat da ne jongen is! Ma ja.

@Dina110694:
Tof dat je het over hen hebt in de klas rofl:
(in mijn klas moet je dat niet proberen).
En idd, ik vind het niet erg als ze denken dat Bill een meisje is, als ze zich verondschuldigen. En dat je ziet dat ze het echt nie wisten. Want velen zeggen dat het een meisje is om te plagen of pesten, zoals in mijn klas! En daar kan ik niet tegen!
En ik vind ook dat artiesten wel wat respect mogen hebben voor elkaar, maar ja, alle mensen eigenlijk e, dus ja...
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   di 9 dec 2008 - 19:11

@ Elleke_Bill_lover:
ik ben het ook helemaal met je eens...
in mijn klas weten ze niet allemaal dat ik th-fan ben
moet ik ook niet teveel over praten enz, want dan is het weer de oude preek over wat voor een janetten het wel niet zijn enz...
nja, meestal als ik gewoon "ja" antwoord als ze vragen of ik fan ben, dan zwijgen ze erover, dus zo een super TH haters zijn het niet... Smile in dat opzicht heb ik wel geluk met mijn klas Very Happy
Terug naar boven Go down
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   do 11 dec 2008 - 20:35

@Evatjeu:
Jah, in mijn klas, als ze men agenda zegen met vanvoor een foto van Bill zijn tatoo, amai! Je moest ze zien, en dan allemaal vragen 'wie is da' en als ke dan antwoord dan zwijgen ze, of maken ze grappen, ma ja. Die grappen zijn geminderd gelukkig! Kbegon et echt wel beu te worden zi, die grappen waren zo afgezaagt enz. dus ja.

EN weer ontopic:
Ik vind et echt wel tof dat er nog artiesten zijn die respect hebbe voor hen, zalig! Zelfs al vinden sommigen hen niet echt goed of zo, toch respect kunnen hebben, dat is o zo zalig! EN de andere, jah, daar trek ik me niets van aan hoor,pffffff
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   zo 14 dec 2008 - 19:47

Elleke_Bill_lover schreef:
@Evatjeu:
Jah, in mijn klas, als ze men agenda zegen met vanvoor een foto van Bill zijn tatoo, amai! Je moest ze zien, en dan allemaal vragen 'wie is da' en als ke dan antwoord dan zwijgen ze, of maken ze grappen, ma ja. Die grappen zijn geminderd gelukkig! Kbegon et echt wel beu te worden zi, die grappen waren zo afgezaagt enz. dus ja.

EN weer ontopic:
Ik vind et echt wel tof dat er nog artiesten zijn die respect hebbe voor hen, zalig! Zelfs al vinden sommigen hen niet echt goed of zo, toch respect kunnen hebben, dat is o zo zalig! EN de andere, jah, daar trek ik me niets van aan hoor,pffffff

amai goed gesproken Smile xD
Terug naar boven Go down
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   zo 14 dec 2008 - 20:57

@Evatjeu:
Merci e
Tis tog zo, de meeste grappen rond TH zij zo afgezaagd. Als je met hen wil lachen, zorg dat tenminste da ze ook grappig zijn, anders heeft et nie veel zin.
EN van die ariesten. Ik denk da ze het zichzelf ook nie te veel aantrekken hoor. En jah, ik vind, mensen moeten respect hebben voor elkaar. Je moe nie zomaar respect hebben voor de arties, ook wel e, ma vooral... Het zijn ook mensen hé! En mensen verdienen respect!
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   di 16 dec 2008 - 19:50

Elleke_Bill_lover schreef:
@Evatjeu:
Merci e
Tis tog zo, de meeste grappen rond TH zij zo afgezaagd. Als je met hen wil lachen, zorg dat tenminste da ze ook grappig zijn, anders heeft et nie veel zin.
EN van die ariesten. Ik denk da ze het zichzelf ook nie te veel aantrekken hoor. En jah, ik vind, mensen moeten respect hebben voor elkaar. Je moe nie zomaar respect hebben voor de arties, ook wel e, ma vooral... Het zijn ook mensen hé! En mensen verdienen respect!

touché, ik zou het zelf niet beter kunne zeggen!! Shocked
Terug naar boven Go down
Elleke_Bill_lover
Schrei-Fan
Schrei-Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   vr 19 dec 2008 - 20:53

@Evatjeu:

Merci, en gie kut da ook!!! Laat gewoon je gevoel en je hart spreken. Zeg wat je denkt, das alles!!!
xxx
Terug naar boven Go down
tOkioo_xD
Fan
Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   wo 24 dec 2008 - 9:08

Ik heb nog een hele boel dingen, vinden jullie het goed zo?
Want ik heb opeens het gevoel dat het jullie niet echt interesseert n__n"
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   wo 24 dec 2008 - 15:56

tOkioo_xD schreef:

Nja, als je de artiest die het zegt niet kent dan heb je er niet veel aan. Maar als je die artiest wel kent kan het wel interessant zijn, ligt er natuurlijk ook aan wat ze zeggen.
Sommige mensen zullen het wel interessant vinden en anderen niet, maakt verder niet uit. Ik vind het gaaf dat je iets toevoegd, ik zou zeggen blijf gewoon posten. Wink

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   wo 24 dec 2008 - 16:31

miss Kaulitz schreef:
tOkioo_xD schreef:

Nja, als je de artiest die het zegt niet kent dan heb je er niet veel aan. Maar als je die artiest wel kent kan het wel interessant zijn, ligt er natuurlijk ook aan wat ze zeggen.
Sommige mensen zullen het wel interessant vinden en anderen niet, maakt verder niet uit. Ik vind het gaaf dat je iets toevoegd, ik zou zeggen blijf gewoon posten. Wink

ja ik vind het wel leuk om te weten wat andere artiesten vn TH vinden, en ik denk dat ik niet de enigste ben! so go on girl!! Wink
Terug naar boven Go down
tOkioo_xD
Fan
Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   wo 24 dec 2008 - 16:43

Good Charlotte, Nick Jonas en David archuleta hebben al over onze jungs gesproken! =)
Ik zal dan maar eerst die van Nick plaatsen =D
Terug naar boven Go down
Jolien_loves_Bill
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   do 25 dec 2008 - 10:37

ooh ja doe maar eerst die vn nick jonas ..
ik ben benieuwd! Laughing
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   do 25 dec 2008 - 15:12

nja, ik heb het niet zo voor de jb's hun muziek...
maar als ze ooit samen zouden werken met th kan er altijd iets leuks uit voortkomen. Smile wie weet....
Terug naar boven Go down
Elinepin
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1626
Registration date : 21-07-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   do 25 dec 2008 - 17:14

ik ben benieuwd wat die allemaal te zeggen hebben!?
Terug naar boven Go down
http://www.tokiohoteldeluxe.webs.com
tOkioo_xD
Fan
Fan

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   ma 29 dec 2008 - 12:13

Die van David Archuleta heb ik er ook bij gezet =)
Terug naar boven Go down
*ToKiO_HoTeL*LoVe*ThEm...
Fan
Fan

Vrouw Aantal berichten : 270
Registration date : 03-02-08

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   ma 29 dec 2008 - 16:23

die van the rasmus wist ik al dat had ik zelf ondervonden maar voor mij maakt het niet uit x) en ik vind het goed dat the rasmus het licht heeft opgenomen wie weet wat ze anders hadden kunnen doen Ö
Terug naar boven Go down
http://www.tokiohotel.de
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel   

Terug naar boven Go down

[Lady Gaga] Beroemdheden over Tokio Hotel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Tokio Hotel Belgium :: Actueel :: Algemeen nieuws-
Ga naar: