PortaleIndexRegistrerenGalleryZoekenFAQGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

TH Party & Handtekeningensessie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 31, 32, 33
AuteurBericht
Selene°
Admin
Admin

Aantal berichten : 3871
Registration date : 05-12-07

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 16:23

Ik moet wel zeggen dat veel van de berichten vrij opgepusht werden..
Ik vond alles heel goed georganiseerd (behalve mss dat ze iets vroeger hadden kunnen beginnen met ons binnen te laten).
Maar er zijn ook wel fans die het stom vonden en zeiden dat ze niet deden wat ze beloofd hadden en blablabla.
maar dat vind ik niet.. er waren 3 dingen gezegd:
1. Fanparty
2. Exclusive signing session
3. Appearance of Tokio Hotel
En het was inderdaad een party voor fans.
Er was ook een exclusieve signing session - je kreeg geen handtekeningen als je geen ticket had.
En het was zelfs méér dan ff een "appearance"!
Of zeker meer dan ik had verwacht! Very Happy

Ik sta btw op één vd foto's op de Duitse FC Razz

http://www.tokiohotel-be.net
Stef ' leb die sekunde
Fan
Fan

Vrouw Aantal berichten : 204
Leeftijd : 24
Registration date : 22-06-08

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 18:34

leute leute.!
Thnx fr je verslagje.
ja de meeste berichten werden nogal overgedramatiseerd
Terug naar boven Go down
http://www.netlog.com/streetteambelgium
saskia
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1309
Leeftijd : 26
Registration date : 20-10-07

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 18:49

Die.Unendlichkeit schreef:
Ik moet wel zeggen dat veel van de berichten vrij opgepusht werden..
Ik vond alles heel goed georganiseerd (behalve mss dat ze iets vroeger hadden kunnen beginnen met ons binnen te laten).
Maar er zijn ook wel fans die het stom vonden en zeiden dat ze niet deden wat ze beloofd hadden en blablabla.
maar dat vind ik niet.. er waren 3 dingen gezegd:
1. Fanparty
2. Exclusive signing session
3. Appearance of Tokio Hotel
En het was inderdaad een party voor fans.
Er was ook een exclusieve signing session - je kreeg geen handtekeningen als je geen ticket had.
En het was zelfs méér dan ff een "appearance"!
Of zeker meer dan ik had verwacht! Very Happy

Ik sta btw op één vd foto's op de Duitse FC Razz

Ja ik had wel zoiets verwacht van dat alles een beetje overdreven was en ze hebben idd gedaan wat ze beloofd hadden...
Ben blij dat het leuk was voor jullie Wink
1 vraagje: mochten er nu foto's genomen worden van fans met de jongens? Want de 1 zegt van niet en de ander van wel en ik heb tot nu toe nog maar 1 foto gezien van Bill en een fan...
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 18:57

Ik heb geen flauw idee..ik denk dat dat in het begin mss nog wel ging, maar hoe meer fans er gepasseerd waren, hoe sneller het allemaal moest gaan.. Ik had er in ieder geval geen tijd voor gehad.

Oh ik heb ook n heel deel van het wachten, de handtekeningensessie + de party op mn mp3 opgenomen Very Happy
Je hoort niet zoveel, dus ik denk niet dat het voor jullie zo interessant is^^ maar tis wel grappig om t voor ons terug te horen Razz

saskia
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1309
Leeftijd : 26
Registration date : 20-10-07

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 19:04

Die.Unendlichkeit schreef:
Ik heb geen flauw idee..ik denk dat dat in het begin mss nog wel ging, maar hoe meer fans er gepasseerd waren, hoe sneller het allemaal moest gaan.. Ik had er in ieder geval geen tijd voor gehad.

Oh ik heb ook n heel deel van het wachten, de handtekeningensessie + de party op mn mp3 opgenomen Very Happy
Je hoort niet zoveel, dus ik denk niet dat het voor jullie zo interessant is^^ maar tis wel grappig om t voor ons terug te horen Razz
ow ok dan Razz
Ik dacht ik vraag het maar even aan iemand die er was Razz
Hehe kan et wel geloven dat zo'n geluidsfragmentje leuk is om terug te horen Very Happy
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

Vrouw Aantal berichten : 7203
Leeftijd : 25
Registration date : 06-08-07

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 19:39

Ok Leuts, ich bin auch wieder da!! ^^ Razz
Ik heb even alles doorgelezen, en jsus wat was iederen negatief bezig op een gegeven moment! Suspect

Het was gewoon echt super super gaaf!
Het enige wat minder was, was dan dat wachten.. maar da is wel vaker...
Ik voel me nooit zo slecht als voor iets met TH (Nijmegen, nu Hamburg) en dan vraag ik me echt af waarom ik het in godsnaam doe. De enige reden dat ik dan blijf is dat ik op mezelf inpraat dat TH het waard is, en dat zijn ze ook; ALTIJD!
Ik had het echt superkoud en mijn voeten deden echt te zeer... Ik zweer het je, voor ik binnen was kon ik al nauwelijks meer op mijn voeten staan en daarna heb ik nog de ganze avond gedanst... Je wil me niet al die trappen hebben zien oplopen daarna! ^^
maar ik zou het zo weer doen, en nog eens en nog eens en nog eens.. ik lijk wel gek! Rolling Eyes Maar allé dat is niks nieuws!
(Ok sorry hè.. ik heb n heel weekend met die.Unendlichkeit opgeschoten dus ik ben wat verbelgischt Razz mr voornamelijk dan engels gepraat met die Zweedse erbij)

Ik heb tot t eind van de party alles opgeschreven, zal t party gedeelte nog wel overtypen.
Maar ik wil even zeggen;
Ze hebben meer gedaan dan ik verwacht had. Ik had echt niet verwacht dat ze de halve avond bij ons in dezelfde kamer zouden zitten! Ik ben er echt super blij mee!
Maar al die fans waren daarboven op geklommen dus tenzij je daarop stond zag je toch bijna niks. En om daar de hele avond op te staan (en probeer dr maar eens te komen.. kga t niet eens proberen) lijkt me nou ook niks... Ik heb me prima vermaakt met dansen, en dan heb k ze miss 1 seconde minder gezien als al die mensen die de hele tijd daaronder naar boven aan het staren waren.. So what? At least I've had the time of my life!
Ik vond de DJ echt supergoed, en het was gewoon super super gaaf! Cool I love you
Het was echt (nog) zo veel meer als ik verwacht had en het was gewoon écht super! Like a Star @ heaven

|26.02.2010 Oberhausen I love you
Terug naar boven Go down
http://charmed-angel.websitemaker.nl/tokiohotel
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1885
Registration date : 15-08-08

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 19:43

Alle tof dat jullie jullie toch nog vermaakt hebben. Want na al die berichten dat het daar 1 chaos enz was...
nja, ik vind het gewoon al een tof initiatief van TH dat ze een fanparty hebben gegeven... ze hadden het even goed niet kunnen doen...
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 2 dec 2008 - 21:13

Ok, mijn verslag van de party.
Maar het is miss een beetje herhalend en nog wat door elkaar maar ik heb het op verschillende momenten moeten schrijven. En het is lang, maarja dat ben ik ^^ Wink
T. is dus die.Unendlichkeit Wink

TH Fanparty 30.11.08 Hamburg
by miss Kaulitz

Nuja, we hebben dus veel te lang staan wachten, zoals vrijwel altijd als het om TH draait. En ik moet zeggen ik voel me nooit zo slecht als voor ik TH ga zien. Echt, ik voel me dan soms (Nijmegen, Hamburg), vooral lichamelijk, zo klote! Dan vraag ik me echt af waarom ik het in godsnaam doe. De enige reden dat ik dan blijf is dat ik op mezelf blijf inpraten dat TH het waard is. En dat zijn ze verdomme ook altijd! Ik zou het zo weer doen, en nog eens en nog eens en nog eens. Ik lijk wel GEK! O wacht, dat ben ik ook, dat is niks nieuws xD
Dus, we werden doorgelaten, moesten nog wachten, daarna een stukje binnen, kregen we zo'n roze bandje, konden we eindelijk echt naar binnen. Eerst de garderobe en dan was er wéér een rij! Nog wat foto's gemaakt, gespeculeerd over het feest & de handtekeningensessie en of we foto's zouden maken of filmen wanneer we zelf voor ze stonden of niet. Toen besefte ik me dat ik het leeuwtje voor Bill vergeten was (voor de NL-ers; kleine welpie van de AH). In de Jeugdherberg laten liggen. Maakt niet uit zou je zeggen, maar Vio en ik wilden chocolade letters geven met onze foto en een kort tekstje met o.a. 'danke für alles!'. Maar bij Bill stond er dus ook iets over het leeuwtje (die was voor als hij inderdaad niet van chocola hield), maar die had ik dus niet dus dat stond een beetje stom. Maarja dat was hij 2 seconden later vast alweer vergeten. Maar het stomme was ook dat Bill ook al een grote B had omdat er geen kleine was, terwijl de rest dus wel een kleine heeft... Echt zo typisch... Hebben wij weer hoor! XD Nja, we kwamen dichterbij, er was een bar, er waren tv's waar ze reclame voor de dvd & springt nicht op afspeelde. Zonder geluid want er stond andere muziek op. Er waren Wii's, but most important: er was een deur..! -jaja xD – die waarschijnlijk (zeker weten) leidde naar de signing sessie. En dus daar gingen we in. We kregen een stempeltje: het TH-logo! (staat nog altijd op mijn hand) en toen zagen we... fans xD En nee nee (of beter jaja) we zagen de Jungs! =D Allemaal zo aan een tafel. Ik probeerde nog snel wat foto's te maken maar er stonden telkens fans voor en ik moest doorlopen dus ik besloot maar vast door te gaan. Ik was echt; oh Scheiße, Scheiße, Scheiße! En toen stond ik voor Bill. Geen ideewat ik zei. Waarschijnlijk Hi of hallo. Ik gaf hem mijn foto, die hij ondertekende en ik gaf hem nog snel zijn chocoletter. “Ich habe (auch) noch dies(es) für dich...” Héjaa! IN HET DUITS! Ook al sprak ik bijna het hele weekend engels, toch kon ik Duits. En ik was niet zo sgijtnerveus als de verige x en kon dus gewoon in het Duits functioneren! HA! Ik ben zo trots op mezelf! (Vorige x kon ik dus geen duits woord uit mn strot krijgen, alleen wat vaag engels ge-thanks xD) Nuja, volgens mij zei hij Danke, ja Bill zoizo, en bij Bill zei ik ook nog Danke. En ook al gaf ik de choco op z'n kop hij draaide m wel om en bekeek het. Ik moest alweer door naar Tom, die volgens mij niet opkeek. Ook hem gaf ik zijn chocolade en ook hij bekeek het. Daarna stond ik voor Georg. En hij kijkt je gewoon écht aan. Altijd. Bill ook, maar anders. Bill kijkt je aan en gaat verder. Georg kijkt je echt geïnteresseerd aan net als wanneer bv. Iemand aan je wordt voorgesteld en je die persoon in je opneemt. Ook al is hij je waarschijnlijk over 3 seconden weer vergeten, hij doet het wel! Daarna ondertekende hij de foto en ik gaf ook hem zijn chocoladeletter. Toen ik door wilde naar Gustav stond daar zo'n security voor me en begon tegen me te praten. Ik was er niet helemaal bij, ik verwachtte hem niet, dus ik was van 'Wie bitte?' Hij dus van dat ik uit moest kijken omdat het platformding -of nja wat het ook was waar we op stonden – daar ophield. Ik was echt van; ja leuk maar ik doe eerst nog Gustav... Maar ik zo tegen die security: Oké... (Al die tijd stond ik dan geloof ik nog voor Georg xD ) Dus ik me bezighouden met Gustav en hem zijn chocolade geven (op de een of andere vage manier was hij uiteindelijk de enige die melk had en de rest puur). Daarna moest ik dus aan de kant, ik wilde wachten op T. en dan de rest, maar een vrouw die op Dunja leek en nog een secu zeiden dat ik door moest lopen, dus ik de hoek om en echt; fakfakscheißeshit xD (nja iets wat erop lijkt) tot Thalia en de rest er was. Maar dus; ze zagen er allemaal echt super uit en ze bekeken echt allemaal nieuwsgierig de chocola, wat ik niet verwacht had. Ze schoven het niet meteen aan de kant ofzo, maar ze bekeken het! =D Volgens mij zeiden ze allemaal danke, maar weet ik niet zeker. Ik weet ook niet of ík bij allemaal danke heb gezegd... Ik weet wel; Bill -en eigenlijk allemaal- ziet er gewoon echt zó surreal uit! En Tom... ik weet het niet maar hij komt voor de 2e x ongeïnteresseerd op me over. T zei dat hij misschien verlegen is.. Zou kunnen. Ik heb erover zitten denken en het kan zijn dat er een kant van hem is die we niet kennen... Maarja dat zal ik wel nooit weten... maar het is ook, de anderen kijken altijd waar op de foto zij staan om de handtekening te zetten, maar Tom heeft hem deze x gewoon op Gustav gezet... Nuja, pech. Dan vraag ik me trouwens ook echt af wat ze gedacht hebben bij die foto, aangezien ik er ook tussen stond. Maar omdat ik bezig was ze die chocoladeletters te geven heb ik niet op hun reactie gelet.
In ieder geval; Georg vind ik echt heel sympathiek. Of tenminste tegenover de fans. En Gustav is gewoon echt gaaf. O, en behalve dat Bill er surreal uitziet is hij ook supertof tegenover de fans.
Dus toen kwamen we in de volgende zaal, die naast de zaal met de wii's (en banken om te zitten) lag. Hier was een bar, een soort van afgesloten zitruimte (maar dat kon ik toen niet zien), een DJ. Een heel erg goede DJ! We dansten eventjes wat, kwamen erachter dat het drinken gratis was en keken ook even in de rustige kamer. Daarna wilde ik weer dansen, war T. en ik dus iij deden. Het zag er niet naar uit dat we TH nog zouden zien,wat ik best wel teleurstellend vond, maar voor de rest vond ik het een gaaf feest en wilde het daardoor niet laten bederven. Ineens liepen de jongens daarachter dan langs; ze kwamen toch nog! Iedereen klom omhoog en dramde naar voren en Bill gaf een speech waarin hij ons bedankte voor het komen en voor de VMAs en voorstelde lekker te gaan feesten. Tijdens de speech keek hij enkele keren mijn richting uit. Maar ik stond er natuurlijk niet alleen. Ik stond wel meer van achter en was een van de weinige die niet gilde en/of foto's/filmpjes maakte en gewoon alleen luisterde. Vervolgens verlootte hij enkele prijzen -je kon iets van Wii winnen door hun gesigneerd ofzo- Daarna bleven zij daarachter zitten. Wij probeerden nog even te kijken of er nog wat zou gebeuren en werden vanzelf naar voren geduwd maar er viel vrij weinig te zien door de mensen die omhoog geklommen waren. Ik vond dat we dan beter konden gaan dansen en van de avond genieten want vanaf waar ik zou dansen zou ik waarschijnlijk net zoveel zien maar wel veel meer lol hebben. Dit deden we dus en ik heb echt (bijna) non-stop gedanst. Ik had ook zoiets van zelfs al zouden ze kijken, als je daartussen staat gaan ze je echt niet zien. Als je als een van de weinige danst van je meer op. Er werden nog wat gesigneerde dingen in het publiek gegooid en op een gegeven moment ging Gustav daar in het zicht staan dansen, helemaal uit zijn dak; dat was zoo gaaf! Wij natuurlijk meedoen, zoals wel meer. Hij keek ook nog een x onze richting uit, waar wij stonden hadden we ook meer ruimte dus daar dansten de mensen ook meer. Hij rockt echt! =P Nuja, verder kon je soms een glimp opvangen van de Jungs maar veel meer ook niet. Later hield Bill nog een goodbye-speech, maar ik had eerst niet door dat hij daar stond en was nog zo aan het dansen, tot T. me op hem wees. Ik bewoog nog wat tot de muziek wegdraaide en hij begon te praten. Hij keek echt weer mijn kant op, deze x had ik meer ruimte om me heen en was weer een van de weinige die alleen maar luisterde. Aan hoe hij keek had ik echt het idee dat hij wist dat ik de ganze tijd heb staan dansen ofzo, en dan voornamelijk vanwege hen ookal konden ze me toch niet zien/keken ze toch niet. Nja het was zo'n geamuseerde blik waarin het lijkt alsof hij alles weet. Maar goed dat is mijn interpretatie geweest, wie weet wat hij echt dacht en waar hij echt heen keek. Nu gingen ze dus weg en daarna heb ik nog net zo vrolijk doorgedanst. Ik zweer het je ik danste me dood die avond xD. Voor ik binnen was verrekte ik al van de pijn aan mijn voeten, maar daar voel je dat niet door de adrenaline... Maar erna heb ik het echt geweten... autsj... moesten ook nog eens heel veel trappen lopen, ik ging echt dood! Maarja, ik heb me echt heel goed vermaakt en ook nog lang na ze weg waren. De meeste fans waren dan meteen weggegaan toen TH ook weg was, echt belachelijk. Nuja, ik vond de DJ echt supergoed en er werden ook TH nummers gedraaid. En Katy Perry – I kissed a girl 2x. En iedereen brulde keihard mee. En dan bij 'I kissed a girl and I liked i-it' draaide hij de muziek weg en brulde de hele zaal dat, dat was zoooo gaaf! (Bij schrei ook! xD) De 1ste x zat TH nog in de kamer ernaast dus die kunnen dat gewoon niet NIET gehoord hebben! Nou ik heb me echt heel erg vermaakt, de dag van mijn leven. Na 11 uur ging dat zo nog door, een tijdje daarna zijn we dan weg gegaan, al wilde T. en ik het liefst tot het einde blijven, maar aan de andere kant waren we ook wel helemaal op. Dus we haalden onze jassen en vertrokken. Voor de Hünerposten nog een foto van ons laten maken, daarna terug naar de jeugdherberg en slapen! Ik was echt zo blij! Echt super gelukkig. Het was gewoon te geweldig! <3

Oja en er was zo'n gozer en bij springt nicht deed hij alsof hij Bill was en op het einde liet hij zich ook echt in het publiek vallen, dat was zo gaaf! Bij Reden ging hij weer maar toen had ik het wel gezien =P

Terug naar boven Go down
IngieKitty
Beginneling
Beginneling

Vrouw Aantal berichten : 33
Registration date : 30-11-08

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   wo 3 dec 2008 - 16:55

Een lang maar heel leuk verhaal:D
Terug naar boven Go down
http://www.kindertent.nl/xIngie_Tom_SoHot
-cocie_TH-
Groupie
Groupie

Vrouw Aantal berichten : 99
Registration date : 28-10-07

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   wo 3 dec 2008 - 17:34

ik was er ook..

Mijn 'creatie' is ook gesigneerd Very Happy

Bill en Georg moesten lachen, missie geslaagd dus xDDD

Fotoooo <<=
Terug naar boven Go down
miss Kaulitz
Moderator
Moderator

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   wo 3 dec 2008 - 17:58

wahahaha gaaf Razz
Haar van Bill, gezicht van Georg, Jurk (whaha nee sorry tshirt Razz ) van Tom.. maar wat is van Gus?? Razz

Terug naar boven Go down
Punky
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 2921
Leeftijd : 31
Registration date : 13-03-08

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   do 4 dec 2008 - 14:23

-cocie_TH- schreef:
ik was er ook..

Mijn 'creatie' is ook gesigneerd Very Happy

Bill en Georg moesten lachen, missie geslaagd dus xDDD

Fotoooo <<=

hehe die is zo goed!! Very Happy

@ MissKaulitz: de drumstokken van Gus zijn er ook bij Smile
Terug naar boven Go down
Elinepin
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

Vrouw Aantal berichten : 1626
Registration date : 21-07-08

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   do 4 dec 2008 - 15:59

@cocie: u creatie is echt zalig!!
ik ach ook plat toen ik het zag:P
Terug naar boven Go down
http://www.tokiohoteldeluxe.webs.com
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   do 4 dec 2008 - 19:20

whihi, das super origineel!! xD
hoe kom je daarop... Razz
Terug naar boven Go down
-cocie_TH-
Groupie
Groupie

Vrouw Aantal berichten : 99
Registration date : 28-10-07

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   do 4 dec 2008 - 20:11

Evatjeu schreef:

Eeuuh, ik weet niet xD

Het was eigenlijk voor een wedstrijd van tmf lang geleden waar je een M&G met TH kon winnen, en toen had ik dit bedacht Razz Helaas niet gewonnen, maar ik ben nu ook tevreden Very Happy
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   zo 7 dec 2008 - 19:56

-cocie_TH- schreef:
Evatjeu schreef:

Eeuuh, ik weet niet xD

Het was eigenlijk voor een wedstrijd van tmf lang geleden waar je een M&G met TH kon winnen, en toen had ik dit bedacht Razz Helaas niet gewonnen, maar ik ben nu ook tevreden Very Happy

das echt kei cowl... ^^ ik vind dat je had moete winne (die M& G)... xD sgewoon super goed bedacht!! Very Happy
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   zo 7 dec 2008 - 20:07

Hier zijn de meeste foto's van onze Hamburg-trip Smile ==> http://s142.photobucket.com/albums/r87/thworld/Fanparty/ Smile

Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   ma 8 dec 2008 - 19:50

het zijn leuke foto's...
een tof aandenken aan een onvergetelijke dag zeker? xD
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 9 dec 2008 - 22:32

Ja Smile

Kheb ook een video gemaakt van onze Hamburg-trip Smile
In het begin zijn het vooral nog eens de foto's, MAAR op het einde ook "exclusieve" video's van de Fanparty!! xD

>>KLIK

Sigitje
Zimmer-Fan
Zimmer-Fan

Vrouw Aantal berichten : 451
Leeftijd : 58
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 9 dec 2008 - 23:33

leuke video, mooi gemaakt, geeft een goed sfeerbeeld, thanks
Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   wo 10 dec 2008 - 20:03

ziet er een toffe herinnering uit aan de fanparty Smile
Terug naar boven Go down
Selene°
Admin
Admin

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   di 16 jun 2009 - 19:44

Heb net nog eens alles terug gelezen, van toen Nena & Vio onze sms'en postten.. herinneringen I love you

Nena
Tussenpersoon

Vrouw Aantal berichten : 333

BerichtOnderwerp: Re: TH Party & Handtekeningensessie   zo 21 jun 2009 - 21:01

Egt hé, ik had het gevoel dat ik erbij was door al die stress :p

Terug naar boven Go down
Evatjeu
Tokio Hotel Fan
Tokio Hotel Fan